NETVÆRKSmorgen hos Stevns Print
NETVÆRKSmorgen hos Stevns Print
Fra Gratis
Sted
Dato
Beskrivelse
Serie af morgenmøder ude hos virksomhederne
Vi holder NETVÆRKSmorgen lige efter Påske og denne gang besøger vi Stevns Print/ Repairshoppen. Bo byder inden for i sit nye værksted, hvor han reparerer campingvogne OG som ligger lige ved siden af hans trykkeri. Arrangementet foregår stående hallen, så husk en varm trøje.
Vi skal tale om tryksager og print. For mange er det måske noget, der er et dødt medie, men der er tidspunkter, hvor det giver den bedste markedsføring. Det kommer Agate Jul Jensen fra House of Marketing og fortæller om.
Der vil blive serveret en let morgenmad og kaffe/te.
Program:
7:30 - Velkomst og introduktion
v. Jesper Yde Knudsen, iværksætter- og virksomhedskonsulent i Stevns Erhvervsråd
7:40 - Præsentationsrunde: alle deltagere får kort mulighed for at præsentere sig selv.
7:55 - Præsentation af Stevns Print v. Bo Jakobsen
8:10 - Indlæg om markedsføring på print v. Agate Jul Jensen, House of Marketing
8:40 - Netværk og omvisning
9:00 - Afslutning og opsamling
Kontakt: iværksætter- og ydelseskonsulent Jesper Yde Knudsen på mail: jesper@stevnserhvervsraad.dk eller tlf 2122 1765
Lokation
Stevnsprint, Skovvejen 21, 4660 Store Heddinge
FAQ
-
Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?
Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?
De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?
Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .
-
Hvor finder jeg linket til et online event?
På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .
-
Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?
Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .
NETVÆRKSmorgen hos Stevns Print
Fra Gratis