Relancering af NemRefusion - Oplev forbedringerne helt tæt på, når vi demoer den nye løsning
Relancering af NemRefusion - Oplev forbedringerne helt tæt på, når vi demoer den nye løsning
Fra Gratis
Sted
Dato
Beskrivelse
Efter sommeren 2023 lanceres en ny version af NemRefusion.
Den nye og moderne løsning, NemRefusion 3.0, er udviklet fra bunden og lever op til de krav, der stilles til selvbetjeningsløsninger i 2023. I udviklingen af løsningen har Edora og KOMBIT haft særligt fokus på brugervenlighed og driftsstabilitet.
I den forbindelse inviterer Edora og KOMBIT interesserede aktører til en live demo af
NemRefusion 3.0, hvor også beslutningen om et udvidet testforløb, pilotdrift, plan for
implementering og udrulning samt den kommende support vil blive præsenteret.
For at sikre en gnidningsfri overgang fra version 2.0 til 3.0, er det blevet besluttet, at udvalgte virksomheder og a-kasser får adgang til NemRefusion 3.0 i en pilotfase, så vi sikrer en kontrolleret opstart i tæt dialog med kommunerne og Udbetaling Danmark. Det betyder, at både NemRefusion 2.0 og 3.0 for en kort periode vil være i drift samtidig. Det vil både være muligt at deltage fysisk og online.
Du kan læse det fulde program nedenfor.
Arrangør
Lokation
Charlottenlund Slot, Jægersborg Alle 1, 2920 Charlottenlund
FAQ
-
Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?
Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?
De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?
Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .
-
Hvor finder jeg linket til et online event?
På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .
-
Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?
Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .
Relancering af NemRefusion - Oplev forbedringerne helt tæt på, når vi demoer den nye løsning
Fra Gratis