Sådan sikrer du, at dit brand er klar til succes

09 nov 2020 kl. 15:00 - 17:30

Billetter DKK 1.470,00

Deltag med venner

Sådan sikrer du, at dit brand er klar til succes

Er du nogle gange en smule i tvivl om, hvordan du skal tale til dine forbrugere, og hvad det nu i virkeligheden er, der er essensen af dit brand? Ved du måske godt, hvad I står for, men er du i tvivl om, hvorvidt forbrugerne ser jer tydeligt?

Vil du gerne sælge til flere kunder, sikre genkøb hos eksisterende kunder og sørge for, at loyaliteten hos dine forbrugere er i top?

Ved du ikke altid, hvordan forbrugerne kommer til at drømme om præcis dit brand, og hvordan din kommunikation bliver nøglen i det? Og kan dine nuværende og kommende kunder ikke altid gennemskue, hvordan de kan finde sig selv i din brandfortælling?

Så er vores miniworkshop noget for dig! For på 2,5 time går vi i dybden med forståelse af netop dit brand med oplæg, øvelser (vi lover, der ikke er gruppearbejde) og faglige indspark, der på kort tid giver dig et løft, så du ser dit brand og dine kunder tydeligt og ved, hvordan du skal kommunikere, så de kan forstå dig.

Det KAN være svært – men med vores eftermiddagsworkshop får du genvejene.

Derfor:

Bliv mere sikker på hvordan du brander effektivt, enkelt og virkningsfuldt med en eftermiddagsworkshop, hvor vi med højt vidensniveau og tempo sætter fokus på dit brand, og hvordan du sikrer, at det er klar til de forbrugertendenser, der kommer til at præge fremtiden.

Workshoppen er til dig …

der varetager et stort eller lille brands interesser, hvad enten du arbejder strategisk eller hands on med sociale medier, pressearbejde, kommunikation eller salg.

Workshoppen er også for dig, der arbejder for mindre virksomheder eller webshops eller dig, der driver din egen enkeltmandsvirksomhed.

Det siger tidligere deltagere:

”Tak for en superinspirerende miniworkshop om branding, hvor vi på få timer både blev klogere på, hvad branding handler om og fik nogle gode, brugbare værktøjer med hjem. Med humor og passion nåede I vidt omkring og gjorde et komplekst emne spændende og konkret: ”Man får de kunder, man kalder på”! 

Vi var også vilde med, at det var et lille forum, så stemningen var hyggelig og intim, og I var supergode til at inddrage alle. Gentag, gentag, gentag …”

Louise og Claire, Words on Words translation

Statig i tvivl?

Læs her hvad Mette synes:

Mini workshoppen var for mig et perfekt startskud på det nye år. Jeg fik fokus på nogle vigtige områder og konkrete værktøjer at arbejde videre med i min forretningsudvikling især ifht. kommunikation. 

Både Julia og Anne-Sophie er meget inspirerende, dygtige og supplere hinanden på en skøn måde, som giver en varm, imødekommende og hyggelig stemning. 

Jeg havde ikke fået nok af dem, da jeg gik, så bookede 1:1 session efterfølgende, fordi jeg tror på, de kan hjælpe mig i den helt rigtige retning. 

Mette Korsholm, byKorsholm

"Jeg har været til workshops hos Lahme flere gange, og denne var ligesom de forrige både inspirerende og direkte implementerbar i mit daglige arbejde. Udover at gå derfra med konkrete eksempler og to do’s gav workshoppen mig også fornyet energi og nye ideer til mit videre arbejde med branding. Stemningen er altid i top med disse to dygtige og inspirerende damer!"

Mariella Hostrup Buus, marketingkoordinator, Lene Bjerre Design

Forberedelse

Inden din deltagelse får du tilsendt et kort spørgeskema, så vi, allerede inden du ankommer, har taget stilling til de ting, du gerne vil have ud af workshoppen, og så vi kender dine overvejelser.

Vi anbefaler også, at du læser vores TrendRapport, som du kan finde her.

Dine undervisere

Du får fornøjelsen af:

Julia Lahme, direktør i Lahme Kommunikation, øvet foredragsholder, forfatter og kommunikationsekspert.

Anne-Sophie Lahme, kontaktchef i Lahme Kommunikation, der til dagligt arbejder med kommunikation, branding og udviklingsstrategier for nogle af Danmarks største og mindste virksomheder.

NB: Der er tale om et lille eksklusivt arrangement, hvor vi giver plads til deltagernes udfordringer og spørgsmål.

Vi åbner dørene klokken 14.45, og vi begynder klokken 15.00 og slutter senest klokken 17.30.

Der er snacks og kaffe undervejs.

Rabat:
Er I 2 eller flere fra samme virksomhed, giver vi 25 % rabat på plads nummer to. Kontakt info@lahme.dk for at aftale nærmere.

Netværk

Her kan du købe pladser på kurser, workshops og events hos Lahme Kommunikation.