"Sådan tjener dit overnatningssted penge off-season"
"Sådan tjener dit overnatningssted penge off-season"
Fra Gratis
Sted
Dato
Beskrivelse
Tjen penge i lavsæsonen – Workshop nr. 3 i Overnatningssnetværket
Den tredje workshop i Oplevelsesnetværket i år har fokus på, hvordan dit overnatningssted kan øge indtægterne uden for højsæsonen. Workshoppen finder sted den 1. oktober fra kl. 10-12 i Tingsalen, Tinghuset.
Er denne workshop noget for dig?
Workshoppen er relevant for dig, hvis du kan nikke genkendende til et af følgende:
- Højsæsonen er ved at være slut, og kalenderen viser færre reservationer.
- Du ønsker også at tiltrække gæster i årets stille perioder.
- Du vil sikre en stabil omsætning fra september til marts.
Hvad får du ud af workshoppen?
- Strategier til at øge salget
- Flere bookinger og højere gæstetilfredshed
- Mindre administrativt arbejde
- Bedre udnyttelse af markedsføringsbudgettet
- Mulighed for at skille dig ud fra konkurrenterne
- Øget tilstrømning af købestærke gæster
- Ideer til at styrke og udvikle dit koncept
- Inspiration til at skabe nye produkter, der passer til tidens trends
Undervisning og opfølgning
Workshoppen bliver ledet af Turismekonsulent Cathleen Diana fra Stevns Erhverv, som vil dele sin ekspertise og erfaring med dig. Efter workshoppen er der mulighed for at booke individuel 1-1 sparring som opfølgning, hvor du kan få skræddersyet rådgivning og yderligere støtte til din forretningsudvikling.
Lokation
Tingsalen, Algade 8, 4660 Store Heddinge
FAQ
-
Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?
Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?
De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?
Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .
-
Hvor finder jeg linket til et online event?
På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .
-
Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?
Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .
"Sådan tjener dit overnatningssted penge off-season"
Fra Gratis