spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

Sælg mere - Brug Facebook korrekt

Event aflyst

Sælg mere - Brug Facebook korrekt

Fra DKK 370,00

Sted

Dato

18 mar 2020 kl. 19:00 - 21:00

Beskrivelse

Du er på facebook og gør alt, hvad du evner for at få det bedste ud af det...

På bare 2 timer er du mere klar end nogensinde til at opnå succes og komme igang.


✔️ Skab synlighed og mersalg
✔️ forstå algoritmen
✔️ lav de gode opslag
✔️ annoncér nemt og billigt

Der vil blive serveret kaffe og lidt sødt.

Arrangør

Bag CHL SOLO står Charlotte Hougaard Laustsen, som yder konsultentarbejde. 
Med mange års erfaring indenfor marketing og leverer opgaver indenfor 

  • Sociale medier
  • Års- og kampagneplanlægning
  • Konceptudvikling
  • Events

Opgaverne kan udføres i mindre eller større grad alt efter, hvad du har brug for. Så kickstart dine marketingtiltag ved at få udviklet en overordnet plan og dyk derefter ned i hvert enkel udfordring og find ud af, om du er selvkørende herfra. Måske er dine ressourcer brugt bedre et andet sted og derfor give det mening at lade mig udføre opgaverne A-Zuccess
Står du som reklamebureau og har spidsbelastningsperioder, kan jeg som freelance konsulent løfte opgaverne, så dine kunder ikke søger andre leverandører.

Lokation

Borup Erhvervshus Borup Erhvervshus, Møllevej 15, 4140 Borup

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .