spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

SÆSONKORT 2018/2019

Afholdt event

SÆSONKORT 2018/2019

Fra DKK 500,00

Sted

Dato

26 maj 2018 kl. 23:19 - 30 nov 2018 kl. 23:19

Beskrivelse


Sådan får du dit sæsonkort

Når du bestiller dit sæsonkort, modtager du en mail med en PDF-billet. Denne billet er gyldig til alle kampene. Ved fremvisning af din PDF-billet på stadion vil du også få udleveret dit fysiske kort. Husk at dit sæsonkort kun udleveres en gang, da denne kontrolleres af dit ordre-ID.

Hvis du har mistet dit sæsonkort eller af andre årsager ønsker et nyt, så kontakt os på billetter@sik-elite.dk.


Husk vores fordelskort og adgang til fanzonen på Hancock arena er inkluderet i dit sæsonkort.

Læs mere om vores fordelskort. Læs mere om den her.

Har du problemer med at købe dit sæsonkort?

Husk at skrive alle relevante oplysninger såsom:

  • En grundig beskrivelse af problemet / fejlen


Stadionpolitik

Bliv klogere på vores stadionpolitik på Hancock Arena. Læs mere om den her.

Fysisk køb af sæsonkort

Hvis du ønsker at købe dit sæsonkort fysisk, er der mulighed for dette hos Sportmaster i Skive fra den 29.maj.

Finder du ikke svar på dit spørgsmål, så kontakt os venligst på billetter@sik-elite.dk.

Arrangør

Find billetter til events af Skive IK. Læs mere om eventsene, tilmeld dig og inviter dine venner med. Du kan se de kommende events herunder, eller besøg siden igen senere når der bliver tilføjet flere events.

Lokation

Skive Stadion Skive Stadion, Engvej 19, 7800 Skive

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .