spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

Salonaften med Hella Joof og Chris Pedersen - ekstra salon

Afholdt event

Salonaften med Hella Joof og Chris Pedersen - ekstra salon

Fra DKK 350,00

Sted

Dato

16 aug 2018 kl. 18:00 - 23:59

Beskrivelse

Salonaften på Granola - Hella Joof og Chris Pedersen

Vi kan ikke få nok af Hella, derfor har vi inviteret hende igen. Denne gang med Chris Pedersen.

Så vil du have alle vinkler med, eller kunne du bare ikke nå at få billet til den forrige salon med Hella og Master Fatman, har du nu chancen.

Efter en en skøn middag sætter Hella sig i vinduet sammen med Chris og lader samtalen flyde.

Du kan vælge mellem tre menuer: fisk, vegetar eller kød. Pladserne er ikke nummererede, så kom i god tid. Døren åbner kl. 18. Vi spiser til kl. 20 og derefter lister tjenerne rundt og serverer vand og alkohol.

OBS: Ønsker du en menu som ikke længere er tilgængelig, så køb en anden og ring til Granola for at ændre menuen. Eksempelvis fra Kød til Fisk. Det kan sagtens lade sig gøre. Det vigtige er bare at, du får købt en plads ved bordet. Menuen kan ændres indtil 24 timer før middagens start.

(Menuerne er endnu ikke fastlagt).

Billetter købes hos Granola på Værnedamsvej eller her.

Arrangør

Lokation

Granola Granola, Værnedamsvej 5, 1819 Frederiksberg

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .