spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

Samtalesalon i Aarhus: Hvad betyder den teknologiske udvikling for den grafiske branche - og hvor skal vi hen?

Afholdt event

Samtalesalon i Aarhus: Hvad betyder den teknologiske udvikling for den grafiske branche - og hvor skal vi hen?

Fra Gratis

Sted

Dato

09 maj 2019 kl. 17:00 - 19:00

Beskrivelse

Deltag i samtalen om

Den teknologiske transformation af den grafiske branche

Den teknologiske udvikling har taget den grafiske branche med storm. På rekordtid har branchen ændret sig fra udelukkende at arbejde med fysisk tryk til i dag primært at trykke digitalt, og der er stadig flere tryksager, der overgår til at være udelukkende digitale.

Spørgsmålet er, hvordan det er lykkedes den grafiske branche at tilpasse sig den nye virkelighed så hurtigt? Hvilke udfordringer har der været undervejs? Og hvilke forventninger har man i branchen til fremtiden?

Panel:

  • Thomas Torp, adm. direktør hos GraKom
  • Kim Svendsen, direktør hos Stibo Accelerator
  • Michael Abildgård, lektor hos DMJX

Moderator:
Allan Werk, Ejer og bogtrykker, WERKs Grafiske Hus

Værter:
Stibo og GraKom



Lokation

Stibo Systems Stibo Systems, Axel Kiers Vej 11, 8270 Højbjerg

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .