spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

Service Design Masterclass 2017

Afholdt event

Service Design Masterclass 2017

Fra DKK 495,00

Sted

Dato

05 dec 2017 kl. 14:00 - 17:00

Beskrivelse

Bliv klogere på servicedesign på denne Masterclass, hvor nogle af de førende praktikere, designere og konsulenter på området møder frem. Stefan Moritz fra Veryday i Stockholm er verdens første MBA i servicedesign; han har bl.a. løst opgaver for adidas, Disney, Nokia og Philips. Mads Quistgaard fra Urgent Agency vil fortælle om, hvordan man kan designe en mobil ambassade! Ole Madsen afslører, hvorfor og hvordan Spar Nord vil levere service i særklasse. Ulrik Jungersen fortæller om Kolding Kommunes designsatsning. Og Mette Mikkelsen og Søren Bechmann fra Service Design Institute vil tale om service og design. Arrangementet dokumenteres grafisk af Frank Høedt.

Lokation

Kosmopol, Fiolstræde 44, 1171 København

Headliner

Mads Quistgaard
Urgent Agency
Ole Madsen
Senior Vice President, Spar Nord
Søren Bechmann
Forfatter, foredragsholder og konsulent
Stefan Moritz
Vice President Customer Experience and Director of Service Design, Veryday
Frank Høedt
Grafisk facilitator
Mette Mikkelsen
Designer og adj. professor

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .