eventet sluttede

SMK Sammenkunst

Gratis

Sted

Flere tidsrum

9 juni 2020 - 27 august 2020

Tags

Beskrivelse

Om arrangementet

SMK inviterer hver tirsdag og torsdag formiddag hele sommeren til en online ”sammenkunst”, hvor vi sammen, hver for sig, oplever og taler om kunst fra museets samling.

SMK Sammenkunst varer 1½ time. I en samtale faciliteret af en af museets kunstværter fokuserer vi på ét værk – og lidt til. Med SMK Sammenkunst ønsker vi på SMK at dele tanker om kunst på tværs af hele landet, og vi håber at gøre op med tanken om, at dét at opleve kunst er en disciplin for de få. I fællesskab oplever vi kunsten og deler tanker, erindringer, drømme og erfaringer.

Når du har tilmeldt dig SMK Sammenkunst, modtager du en mail fra en af museets kunstværter med kort information om mødet. Vi deler holdene op i to, og hvis du vil deltage med en ven, ægtefælle eller helt tredje, kan du skrive det i kommentarfeltet, når du bestiller din gratis billet. Husk, at din ledsager også skal bestille en særbillet.


Sted

Hjemme foran din computer

Pris

Arrangementet er gratis men kræver særbillet. Husk at hente én billet pr. deltager.

Der er plads til maks otte deltagere, og billetterne er efterspurgte. Så book kun en billet, hvis du ved, at du kan komme.

OBS 

Dette er ikke et undervisningstilbud. Du kan kontakte bookingen tirsdag–torsdag 10.00–12.00, hvis du er interesseret i at høre mere om SMK's undervisningsforløb. 

Tel 3374 8484.
Mail booking@smk.dk

Læs mere om undervisning på SMK her.




Arrangør

Lokation

SMK – Statens Museum for Kunst SMK – Statens Museum for Kunst, Sølvgade 48-50, 1307 København

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .