Travel Insights 2025
Travel Insights 2025
Fra DKK 495,00
Sted
Dato
Tags
Beskrivelse
Om Travel Insights
Atlantic Link står bag Travel Insights, som stiller skarpt på relevante tematikker inden for rejsebranchen.
Oversøisk luftfart og højvækstmarkeder
Den 3. juni sætter vi fokus på oversøisk luftfart og retter bl.a. blikket mod Indien - et marked, hvor erhvervsrejser og turisme er i rivende udvikling. Hvordan positionerer man sig i forhold til en destination som denne?
Vores kompetente panelister deler ud af deres viden og belyser problematikker og muligheder fra flere vinkler.
Der vil også være mulighed for at se Go Nordic Cruiselines nyrenoverede kahytter.
Dagen afsluttes med en reception, hvor der vil være noget koldt at drikke samt mulighed for mingling.
Dagen arrangeres i samarbejde med Danish Business Travel Association, Go Nordic Cruiseline, og Travel News.
Program
10.30 - 11.00 Registration & boarding
11.00 - 12.15 Air Panel
12.15 - 13.15 Lunch
13.00 - 13.15 Brief tour of Go Nordic Cruiselines' newly renovated cabins (for interested participants)
13.15 - 15.00 Emerging Markets, including India (business tourism development / geopolitics)
15.00 - 15.45 Reception
15.50 Last chance to disembark unless you want to continue to Oslo 😉
Tilmelding
Eventet koster 395,- ekskl. moms / 495,- inkl. moms. Det er ikke nødvendigt at indtaste kode for at købe billetter.
Praktisk info
Dato og tid: 3. juni kl. 10.30-15.45
Adresse: Nordic Pearl, Dampfærgevej 30, 2100 København Ø
Pris for deltagelse: 395 DKK excl. moms
Husk ID: Du bedes medbringe gyldig billede-ID (gerne kørekort eller pas),
da vi kommer til at befinde os på seaside og dermed i grænseområde.
Parkering: Ankommer du i bil, kan du parkere i bane 5 og 6
(gæsteparkering uden beregning) i parkeringsområdet i forbindelse med Terminalen.
Travel Insights er arrangeret af Atlantic Link i samarbejde med vores partnere DBTA, Travel News og Go Nordic Cruise Line.
Lokation
Nordic Pearl, Dampfærgevej 30, 2100 København
FAQ
-
Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?
Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?
De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?
Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .
-
Hvor finder jeg linket til et online event?
På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .
-
Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?
Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .
Arrangerer du events?
Billetto er platformen for dig, der ønsker at sælge flere billetter og samtidig spare tid på billetadministration.