TRENDforedrag: Find genvejen til næste år – Og: Hvordan ser dine forbrugere på fremtiden?

TRENDforedrag: Find genvejen til næste år – Og: Hvordan ser dine forbrugere på fremtiden?

Billetter fra DKK 800,00

Sted

Dato

11 okt 2022 kl. 17:00 - 18:30

Beskrivelse

Hvad vil dine forbrugere interessere sig for i fremtiden? Hvilke perspektiver, temaer, tanker, udfordringer og overvejelser kommer til at dominere fremtidens forbrugsmønstre, og hvilke trends er relevante for din forretning fra årsskiftet og frem?

Vi præsenterer dig for trends, tendenser, strømninger i (frem)tiden og ikke mindst for gode eksempler, du kan bruge i dit arbejde ift. den måde, du skal forholde dig til de kommende år.

Din oplægsholder bliver Julia Lahme, direktør i Lahme Kommunikation, efterspurgt foredragsholder om forbrugertrends og tendenser, bestseller forfatter og kendt som livsstilsekspert på tv. Julia er også forfatter til vores trendrapport, der er baseret på en unik kombination af en spørgeskemaundersøgelse gennemført i sommeren 2022, etnologisk trendforskning og data fra ind- og udland. Trendrapporten udkommer i august i år og sætter retningen for forbrugernes handlemønstre i den nære fremtid, og giver dermed værdifulde og konkrete input til din forretning.

Billetter:

Du kan vælge imellem en billet kun til foredraget og en billet hvor du får tilsendt trendrapporten efterfølgende på en mail til en helt særlig særpris. trendrapporten koster alene 2.800. tilbuddet gælder kun hvis du køber trendrapporten på forhånd sammen med den billet.


Det praktiske

Der er tale om et eksklusivt event med meget begrænset deltagerantal.
Vi åbner dørene kl. 16:40, hvor foredraget begynder 17:00 og varer ca. 75 minutter inkl. mulighed for spørgsmål.


Sted: Lahme Kommunikation, Jens Kofods Gade 1, st. tv, 1268 København K

Arrangør

Her kan du købe pladser på kurser, workshops og events hos Lahme Kommunikation.

Lokation

Lahme Kommunikation Lahme Kommunikation, Jens Kofods Gade 1, st.tv, 1268 København K

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .