spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

Trianglens LoppeMarked ved Metroen - LoppeLinda

Event aflyst

Trianglens LoppeMarked ved Metroen - LoppeLinda

Fra DKK 250,00

Beskrivelse

Yes, Trianglens LoppeMarked opstartes d.4.april 2020 kl. 9-15.00. med guldfund, børneunderholdning og gale lopper! 
Trianglens LoppeMarked ved MetroStationen afholdes på Pladsen - indgangen til FælledParken ved metro station foran PostHuset. 

Vi glæder os til at loppe sammen :-)

Kh.

LoppeLinda

Book en stand:

- Pris for en stand er 250 kr.for ca 3 x 3 meter, så man er velkommen til at tage en pavillon med. 

- Du skal selv medbringe bord, tøjstativer og lignende.

- Husk at registrere dig med din email adresse, da du vil modtage en bekræftelse samt praktisk info via email .

- Vis hensyn til miljøet. Du behøver ikke at printe billetten. Vi har navn på alle tilmeldte. Husk derfor at bruge dit fulde navn ved registrering.

- Der må ikke sælges mad og drikkevarer. (Private loppesælgere har lov til at bage en kage el lign.)

N.B: Billetten kan ikke refunderes, men du er velkommen til at bytte den væk til en, der er interesseret.
Vi regner med godt vejr. Markedet aflyses ikke. Bemærk at der ikke refunderes betaling for stande, uanset om det skyldes vejret, force majeure eller stadeholders eget afbud. 

Arrangør

Lokation

Trianglen, 2100 København

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .