Visuelt indhold til sociale medier

21 mar 2018 kl. 16:30 - 19:30

Akademikernes Hus , Peter Bangs Vej 30, 2000 Frederiksberg


Hvordan skaber du visuelt indhold til sociale medier
På dette eftermiddags kursus får du en introduktion til forskellige redskaber til at udvikle en visuel sociale medier-strategi, hvor du selv kan udarbejde, planlægge og implementere din fremtidige, visuelle kommunikationsstrategi.

Du bliver introduceret til visuelle begreber og virkemidler og får redskaber til at analysere billeder og visuel kommunikation, for at kunne tage stilling til hvad der virker for din kommunikations- eller markedsføring-indsats.

Du får indsigt i, hvilke overvejelser man bør gøre sig, når man skal udvikle grafisk og billedmæssig designguide til sociale medier og planlægge visuelt indhold til sociale platforme.

Kurset veksler mellem oplæg og praktiske øvelser.

Forudsætninger/ Niveau
Kurset kræver intet forudgående kendskab til sociale medier, men husk at medbringe din computer!

Indhold

  • Indblik i visuel design og markedsføring til sociale platforme
  • Indblik i strategisk brug af visuelt indhold
  • Branding og grafisk udvikling til sociale medier
  • Lær tricks der gør dit social media design nemmere – og flottere!
  • Social media design Do’s and Don’ts

Målgruppe
Gå-hjem mødet henvender sig til grafikere, designers og dem, der ønsker at arbejde med virksomhedens kommunikation eller markedsføring, og gerne vil lære, hvordan man bedst kan markedsføre virksomheden på de sociale medier.

Underviser
Anna Taws, Digital designer, indehaver af Taws Digital

Medlem FAOD

Salg lukket


Medlem KF

Salg lukket


Andre

Salg lukket