spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

Webinar for ledere: Ledelse - back to basic!

Afholdt event

Webinar for ledere: Ledelse - back to basic!

Fra Gratis

Sted

Dato

13 mar 2018 kl. 09:00 - 10:00

Beskrivelse

På dette Webinar for ledere går vi ”back to basic” og giver dig mulighed for at fokusere på og reflektere over kernen i ledelsesopgaven. Hvordan finder du frem til dine styrker, ”svagheder” og din motivation – og hvordan erkender man disse? Og hvordan finder du som leder frem til dine medarbejderes styrker, ”svagheder” og motivation.

Som leder søger man ofte efter viden, teorier og betragtninger omkring ledelse - og der er sandelig meget at søge i. Men nogle gange forvirrer alle disse input mere, end de skaber klarhed, og de kan ligefrem skabe usikkerhed og ikke mindst mangel på fokus i forhold til DNA’et i ledelsesopgaven.


I en tid hvor kravene til lederen er mange, og hvor der findes et utal af tilgange til begrebet, ledelse kan det være sundt og befriende at søge til essensen i ledelse:
• Kend dig selv!
• Kend dine medarbejdere!
• Deleger, udvikl og følg op! Hvordan får jeg delegeret til den rette? Hvordan får jeg udviklet medarbejderen? Hvordan følger jeg op?
• Sæt eksempel! – Ledelsesparadokser og handlinger


Oplægsholder
Vibeke Fisker er Chefkonsulent hos IBC Innovationsfabrikken, Kolding. Vibeke har en diplom i ledelse og senest en mastergrad i ledelses- og organisationsudvikling fra CBS. Vibeke er specialist i strategi, forandringsledelse, det relationelle område og lederens personlige udvikling. Hun lægger vægt på koblingen mellem teorierne og den praktiske ledelsesgerning.
Vært ved webinaret er Niels Bergmann, udviklingskonsulent og arrangementsansvarlig i Bibliotekarforbundet.

Målgruppe
Webinaret er forbeholdt ledere, altså medlemmer, som har ledelsesansvar.
Webinaret er åbent for alle medlemmer af DM (Dansk Magisterforening), Dansk Psykolog Forening, Den Danske Dyrlægeforening, JA, ATO (Ansatte Tandlægers Organisation), FAOD (Forbundet Arkitekter og Designere), Dansk Journalistforbund og Forbundet Kommunikation og Sprog.
Det er gratis at deltage. (Morgenmødet er kun åbent for medlemmer, som er ledere).

Sådan deltager du
Du kan deltage via din computer eller via en tablet eller smartphone med Adobe Connect app installeret.
Deltager du via PC eller Mac, skal du bare have webadgang via en browser.
Deltager du via tablet eller smartphone, skal du før webinaret have downloadet Adobe Connect Mobile via App Store eller Google Play.
Kort før webinaret starter, sender vi dig på den mailadresse, som du har angivet ved din tilmelding, et link til det digitale møderum.
Du kan komme ind i møderummet ca. 30 minutter før, webinaret starter. Vi anbefaler, du er inde senest 10 minutter før, så du kan nå at sikre dig, at du har god lyd.
Du kan deltage aktivt i webinaret ved at være med på chatten undervejs. Her kan du skrive kommentarer, spørgsmål og videndele med de andre webinardeltagere.
Webinaret, inkl. chatten, bliver optaget, så du og andre medlemmer kan se og høre det efterfølgende.

Hvad er et webinar?
Webinaret er et live oplæg, hvor du møder en underviser/oplægsholder og andre webinar-deltagere på nettet via din computer, tablet eller smartphone. Du hører underviseren og ser slides og evt. video. Undervejs kan du chatte med de andre deltagere og stille spørgsmål til underviseren og dermed deltage aktivt og påvirke, hvad I kommer ind på. Du behøver blot en computer, tablet eller smartphone, et par højtalere eller måske endnu bedre et par høretelefoner og endelig en nogenlunde god internetadgang, så kan du være med.

Webinaret for ledere er arrangeret i et samarbejde mellem Bibliotekarforbundet, Kommunikation og Sprog, Dansk Journalistforbund, Dansk Magisterforening, Dansk Psykolog Forening, Ansatte Tandlægers Organisation, Den Danske Dyrlægeforening, Jordbrugsakademikerne og Forbundet Arkitekter og Designere.

Lokation

Forbundet Arkitekter og Designere, Peter Bangs Vej 30, 2000 Frederiksberg

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .