Workshop: Boost din aktivitet - genveje til gratis markedsføring!
Workshop: Boost din aktivitet - genveje til gratis markedsføring!
Fra Gratis
Sted
Dato
Beskrivelse
Denne workshop er en del af projektet Stjerner på Stevns og giver dig konkrete værktøjer til at markedsføre din egen aktivitet/event!
På blot 1,5 time vil du lære, hvordan du nemt og gratis kan promovere din egen aktivitet/event.
Vi vil bl.a. tale om markedsføring via Google My Business, Facebook, Kultunaut, LinkedIn, Instagram og Destination Stevns' hjemmeside www.sydsjaellandmoen.dk/stevns
Programmet vil bla. byde på:
- Lær, hvordan du markedsfører din egen aktivitet/event på flere platforme.
- Få konkrete tips til at øge synligheden og nå ud til flere deltagere.
- Del erfaringer og netværk med andre aktører i projektet Stjerner på Stevns.
Stjerner på Stevns er et projekt, som handler om at skabe liv og lys i vintermørket, i uge 7 og 8. Det vil vi gøre ved at gå sammen om at lave en MASSE aktiviteter, til store og små, på tværs af hele Stevns. Projektet koordineres af turismekonsulent Cathleen Diana fra Stevns Erhverv og er blevet skabt på foranledning af Jens Hansen (Ejer af Cafe Mad & Ro v. Stevns Fyr). Projektet har ingen økonomiske midler.
Du kan læse mere om projektet HER
Arrangør
Lokation
Tinghuset, Algade 8, 4660 Store Heddinge
FAQ
-
Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?
Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?
De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?
Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .
-
Hvor finder jeg linket til et online event?
På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .
-
Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?
Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .
Workshop: Boost din aktivitet - genveje til gratis markedsføring!
Fra Gratis