Workshop eksklusivt for ejere og ledere i hotel- og restaurationsbranchen

Tietgensgade 35-39, 1704 København
13 dec 2021 kl. 09:30 - 18:00
Billetter DKK 250,00
Billetter DKK 250,00

Formålet med "Back to Better"-dagen er at give dig en unik mulighed til at løfte din forretning tilbage til niveauet før corona, og blive bedre rustet til fremtidig succes.

Du kommer til at møde nogle af branchens skarpeste hjerner til denne heldags workshop, hvor den røde tråd igennem dagen vil være tid til refleksion og tid til at arbejde med egne udfordringer - deraf navnet 'workshop'.

Relevant - konkret - praktisk - brugbar
Dagens fokus vil være på at dele reel viden, som du kan anvende i egen virksomhed med det samme; vi ved, at du ikke har brug for 'højtflyvende inspiration', og det betyder også, at du kan stille spørgsmål undervejs – både til foredragsholdere og til dagens panel. Og til sidemanden, så du får skabt nye relationer, som du evt. kan kontakte for relevant og brugbar sparring næste gang, du støder på en udfordring. Eller får en god idé!

250,- for en hel dag inkl. frokost, snacks og meget andet
Du kan blive en del af dagen for et beskedent beløb. Vi har nemlig søgt - og fået - funding hos Københavns Kommunes Genopretningspulje, da de er enige med os i, at det er vigtige emner, som vi har sat på programmet. Du skal selv bidrage med kr. 250,- (incl. moms, ex. gebyr) for at deltage, primært fordi vi gerne vil have, at du rent faktisk møder op og ikke fortryder på dagen, og også fordi vi gerne vil slutte dagen af med maner, hvor vi plejer vores smagsløg og de gode relationer, som er blevet skabt i løbet af dagen. Der er ikke sparet på noget. Har du ikke tidligere besøgt Hotel Villa Copenhagen, kan du godt glæde dig til at være gæst i hotellets fantastiske rammer.


Dagens program og panel


Vi slutter dagen af med "Chef's choice finger food" og et glas, så benyt lejligheden til at netværke og få en god snak med andre ambitiøse folk fra branchen.

Forudsætninger for at deltage
Programmet er målrettet til virksomheder i hotel- og restaurationsbranchen med min. 5 ansatte; hvis du ingen ansatte har, vil du ikke få det optimale ud af at deltage. Din virksomhed skal have adresse i Københavns Kommune.


Om arrangøren - The O choice
Bag initiativet står partnerskabet The O choice, som er blevet etableret med det formål at rådgive og hjælpe virksomheder i hotel- og restaurationsbranchen, så de kan styrke og udvikle deres forretning. 

Vi er et tilbud til dig, der er træt af at stå med alle de svære beslutninger alene, men ikke vil opgive drømmen om at udvide forretningen. Med andre ord - din genvej til succes.

Vi rådgiver og hjælper virksomheder i hotel-, restaurant- og oplevelsesbranchen med at udvikle og styrke deres forretning.

Vil du se flere events?

Tilmeld dig her og modtag en række udvalgte events direkte i din indbakke