PRESSEMEDDELELSE: Røde Kors og Billetto Samarbejde

Sep 23 2015

PRESSEMEDDELELSE, september 2015

Billetto og Røde Kors er nye partnere

Billetto skal fremover hjælpe Røde Kors med billetsalg til events og begivenheder. Det er resultatet af et nyt partnerskab mellem den innovative billetadministrator og nødhjælpsorganisationen.

Aftalen indebærer, at Billetto eksklusivt administrerer billetter til Dansk Røde Kors egne events og til events for Dansk Røde Kors partnere.

"I Røde Kors har vi fundet en partner, som kan være med til at løfte os samtidig med, at vi kan bygge projekter med rigtig store perspektiver. Jeg er slet ikke i tvivl om, at vi kommer til at sprænge rammerne for, hvordan partnerskaber er tænkt," siger Head of Sponsorship, Mads Rasmussen fra Billetto.

Med den nye aftale regner Røde Kors med at få ekstra opmærksomhed om sine aktiviteter gennem Billettos markedsføring og netværk. Samtidig giver Billetto halvdelen af sit billetgebyr til Røde Kors fra alle arrangementer, der lanceres af Røde Kors eller af organisationens samarbejdspartnere.

Billetto vil arbejde aktivt på at åbne mulighed for nye partnerskaber for Dansk Røde Kors blandt de højt profilerede kulturarrangementer, som Billetto i forvejen promoverer og administrerer.

Begge parter regner med, at samarbejdet bliver langvarigt og frugtbart med mulighed for sammen at udvikle nye aktiviteter og samarbejdsformer.

"Vi er glade for at få Billetto som partner, fordi vi har mange fælles værdier. Billetto er nytænkende og gør ikke tingene på den traditionelle måde, og vi tror på, at vi i fællesskab kan udvikle mange spændende projekter," siger erhvervskonsulent Carina Jennifer Haslev fra Røde Kors.

Kan du se din virksomhed eller dit event som en del af Billettos og Røde Kors samarbejde, så kontakt Head of Sponsorship, Mads Rasmussen på Mads@Billetto.dk eller 26811558 og hør nærmere om mulighederne.