Har vi en aftale?

Har vi en aftale?
Location
Date
Description
Er du selvstændig og savner råd og redskaber til, hvordan du kommer godt i gang med samarbejdet med din kunde? FAOD inviterer til en dag om forhandling og konflikthåndtering. Vi tager udgangspunkt i cases fra din verden og sparre med hinanden om egne erfaringer.
Kurset er primært for dig, som er ny selvstændig og dig, der gerne vil have redskaber og inspiration til at blive en bedre forhandler og forstå hvad der sker, når en ellers god relation går i hårdknude.
OPGAVENS LIVSCYKLUS
En ny opgave er landet på dit bord. Du og kunden har haft den første, gode og spændende snak om, hvad opgaven går ud på. Måske har du allerede lavet et par skitser.
Hvad sker der så?
- Får du beskrevet opgaven og forventningerne detaljeret i en kontrakt?
- Prissætter du dine ydelser inden du går i gang?
- Får du sikret dig, at du og kunden er helt enige om, hvad du skal levere?
Eller gik du som mange andre bare i gang med opgaven overbevist om, at du og kunden var helt på linje?
Denne dag handler om, hvordan du sikrer dig, at du og kunden får afstemt forventningerne. Du lærer desuden, hvordan du håndterer misforståelser og konflikter, der måtte opstå undervejs i samarbejdet.
FÅ INDBLIK I
- Forhandlingens forskellige faser
- Sparring på, hvad du kan gøre i forskellige forhandlingsscenarier
- Hvad du skal have med i overvejelserne, når du fastsætter din pris
- Redskaber til at forhandle og bevare den gode relation
- Hvad du gør, hvis du og kunden er uenige
- Hvorfor konflikter opstår og hvad du kan gøre for at forebygge dem
- Indsigt i konflikthåndtering
MÅL
Du ønsker at få nogle konkrete redskaber til lave bedre aftaler, og få indsigt i redskaber, der hjælper dig til at løse de uoverensstemmelser der opstår. Med disse redskaber i hånden kan du skabe bedre resultater for dig og din virksomhed.
KURSUSLEDER
Winnie Kjeldsen er juridisk konsulent hos FAOD.
Venue
Akademikerhuset, Peter Bangs Vej 30, 2000 Frederiksberg
FAQ
-
I have not received my Har vi en aftale? ticket via email. What should I do?
The first thing to do is check your spam/junk filters and inboxes. Your Har vi en aftale? tickets were sent as an attachment and can be thought of as spam by some email services. Alternatively, you can always find your Har vi en aftale? tickets in your Billetto account that you can access in the browsers or the dedicated Billetto app. For more help with this, read here.
-
I wish to cancel my Har vi en aftale? ticket and receive a refund. What should I do?
The approval of refunds is entirely at the event organiser’s discretion, and you should get in contact with the event organiser to discuss what options are available to you. To get in touch with the event organiser, simply reply to your order confirmation email or use the "Contact organiser" form on the organiser's profile. For more help with this, read here.
-
I have registered on the Har vi en aftale? waiting list, what happens now?
If more tickets become available you will be notified (by email) amongst others who have joined the list. Purchasing is on a first-come first-serve basis. For more information, read here.
-
Where do I find a link to an online event?
Check your order confirmation page or order confirmation email. Usually, the organiser of the event provides the details in the order confirmation email or they might send you a follow-up email with a link to their online event. You might also want to read the event description on Billetto where an event organiser should describe how to join the Har vi en aftale? event online. For more information on this, read here.
-
What is refund protection and why would I need it?
Refund Protection provides you with the assurance that if unforeseen and unavoidable circumstances interfere with your ability to attend an event you can claim a refund. For more information on this, read here.
Har vi en aftale?
From DKK 100.00