Bliv en sproghaj 2 (Aarhus)
Bliv en sproghaj 2 (Aarhus)
Fra 375,00 DKK
Sted
Dato
Beskrivelse
To intensive timer om sprogrigtighed
Kurset kan tages helt uafhængigt af Bliv en sproghaj 1. De to kurser behandler forskellige emner og hænger ikke sammen. Men de supplerer hinanden, og der er ikke gentagelser fra det ene kursus til det andet.
Med Bliv en sproghaj 2 får du styr på følgende:
- Vælg det rigtige ord
- (sin/hans, nogen/nogle, lægge/ligge mv.)
- Drilske endelser
- (r-problemer, bydemåde, ejefald mv.)
- Flertal af låneord
- (interview/interviews, workshopper/workshops mv.)
- Bøjning af tillægsord
- (den ny/nye bil, en strøgen/strøget skefuld mv.)
- Bøjning af biord
- (månedsvis/månedsvist, virkelig/virkeligt mv.).
Kurset er intensivt, og der er derfor ikke tid til øvelser, men du får meget stof med hjem.
Kurset har maks. 30 deltagere. Der vil være mulighed for at stille spørgsmål undervejs, og du får udleveret kursets PowerPoint-præsentation.
EAN-faktura?
Hvis du har brug for en EAN-faktura, skal du sende os en e-mail. Vi skal bruge følgende informationer:
- Hvilket kursus du tilmelder dig (husk dato)
- Dit navn
- Navne på evt. andre deltagere
- Faktureringsoplysninger, herunder EAN-nummer.
Vi udsender kun EAN-faktuaer. Betaling for deltagere uden EAN-nummer sker med kreditkort (vælg "Find billetter").
Det siger kursisterne
Minikurserne er effektive og supergode! Man bliver opdateret på kort tid – og alligevel er der tid til spørgsmål og små øvelser. Kan varmt anbefales.
Tove Guldborg Espersen, sekretær, TDC
Pris
En kursusplads koster 300 kr. (375 kr. inkl. moms).
Du skal printe billetten og aflevere den på kursusdagen.
Arrangør
Lokale
Tjeksproget.dk, Søren Frichs Vej 38 M, 1., 8230 Åbyhøj
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Bliv en sproghaj 2 (Aarhus)
Fra 375,00 DKK