FitCamp
FitCamp
Fra 149,00 DKK
Sted
Dato
Tags
Beskrivelse
Velkommen
Tillykke med at have taget det første skridt mod et bedre liv og en sundere tilværelse, du er hermed tilmeldt vores FitCamp på vej mod en sundere og mere aktiv livsstil. Det er os en glæde at have dig med på holdet. ”Hvis du virkelig ønsker at gøre noget, vil du finde en løsning. Hvis du ikke gør det, vil du finde en undskyldning.” - Jim Rohn
8 uger med fuld motivation og udendørs træning.
De næste 8 uger bliver med fokus på en sund og aktiv livsstil.
Du vil blive tilknyttet en personlig coach, som vil følge dit forløb og som du kan tage kontakt til, hvis du har spørgsmål.
Du har 2 muligheder:
Fitcamp som er inkl.
- 2 body scanninger Inden opstart samt når de 8 uger er slut
- 16 timers træning
- Gennemgang af bodyscanning
- Facebook gruppe
Fitcamp inkl Level 10 (prisen er inkl. 3dages challenge med Herbalife) max 15 pladser
- 3 Body scanninger, Inden opstart, efter 4 uger samt når de 8 uger er slut
- 16 timers træning
- Gennemgang af bodyscanning, evaluering, wellness analyse
- Facebook gruppe
- 100% coach støtte ved brug af Herbalife kosttilskud
- Undervisning hver 2. søndag i kost og ernæring, lige uger
- Smagsprøver fra Herbalife
- Team der hjælper og støtter dig i din kost ændring
For at kunne deltage på Level 10, skal du bruge Herbalife.
To gange om ugen vil der være 1 times fælles træning tirsdage kl. 18:30 og torsdage kl. 17:00 udendørs ved Multicenteret. Vi mødes på græsplænen. Du skal ikke registrere dig på forhånd, men bare møde op.
Intro til ovenstående tirsdag den 20. samt 22. marts kl. 17.00. Træning starter den 27. marts.
Ved spørgsmål fremsend en mail til fitliving4u@gmail.com
Vælger du sofaén eller vælger du FitCamp.
Håber vi ses!
På gensyn i FitClub Præstø
Mange hilsner
Lene Toftebæk
Tilmeldingen til ovenstående er bindende.
Bruger du allerede Herbalife og har du lyst til at være en del af den mega inspirerende gruppe Level 10, så send mig en mail. fitliving4u@gmail.com
Arrangør
Lokale
Præstø Multicenter, Rosagervej 37, 4720 Præstø
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
FitCamp
Fra 149,00 DKK