Hvordan gør vi detail og turisme mere bæredygtig i Rebild?
Hvordan gør vi detail og turisme mere bæredygtig i Rebild?
Sted
Dato
Beskrivelse
Driver du en detailforretning, og vil I gerne blive skarpere på, hvordan forretningen kommer i førerposition til at imødekomme den grønne agenda hos kunderne? Eller ejer du en virksomhed inden for turisme- og oplevelsesindustrien, og vil du gerne have indspark og ny viden om bæredygtig turisme? Måske driver du en restaurant eller et mindre spisested, og vil gerne blive klogere på, hvordan I skal arbejde videre med grønne løsninger?
Så skal du læse med her...
På et morgenmøde inviterer RebildPorten og Business Rebild alle aktører i Rebild inden for turisme- og oplevelsesindustrien og detailbranchen til et inspirationsmøde, hvor overskriften er rettet mod, hvordan vi sammen kan arbejde på at bæredygtighed bliver en større del af hverdagen - både i handlinger, men også på bundlinjen.
HVORDAN STÅR DET TIL I REBILD?
De seneste par måneder har én af Danmarks førende virksomheder inden for analyser, Epinion, lavet en undersøgelse lokalt med fokus på, hvor detail, turisme og oplevelsesbranchen er henne ift. den grønne omstilling. Resultat af denne analyse vil de i korte træk præsentere, for at vi har en ide om, hvordan ser situationen ud nu, og hvor er der potentiale for kommende initiativer.
Resultaterne af denne analyse, sammenholdt med dine ideer, tanker og behov vil gøre at vi kan skræddersy et forløb til jer, som gør at I kan få en plan, der er målrettet at gøre virksomheden mere bæredygtig eller mere bevidst om, hvilke krav og initiativer der er ligger i din branche.
PROGRAM
Kl. 7:30 - 8:00: Ankomst, find lidt morgenmad og få hilst på hinanden
Kl. 8:00 - 8:05: Kort velkomst
Kl. 8:05 - 8:30: Epinion giver et indblik i resultat af analysen
Kl. 8:35 - 9:15: Workshop
Kl. 9:15 - 9:30: Opsamling og næste step
Kl. 09:30 - Tak for i dag og mulighed for at netværke, hvis man har tid og lyst.
Der vil være lækker morgenmad fra kl. 07:30. Det er gratis for alle virksomheder i Rebild at deltage, men tilmelding er nødvendigt grundet forplejning.
HAR DU SPØRGSMÅL TIL ARRANGEMENTET?
Har du spørgsmål til selve dagen eller samarbejdet med Epinion, kan du kontakte følgende medarbejdere:
Kontaktperson RebildPorten
Jan Krage
Mail: jakr@rebild.dk
Mobil: 50 84 85 71
Kontaktpersoner hos Business Rebild:
Mia Bentsen
Mail: mibe@rebild.dk
Mobil: 41 77 61 98
HVEM ER BUSINESS REBILD?
Business Rebild er det lokale erhvervskontor i Rebild Kommune. Det primære formål for os er at hjælpe, vejlede og udvikle lokale virksomheder i alle brancher i hele kommunen. Vi arbejder målrettet på at skabe de bedste rammer for dét at drive virksomhed i Rebild, samt er det afgørende for os, at vi sammen med erhvervslivet understøtter vækst og udvikling, og undersøger de muligheder der er for virksomheder både lokalt, nationalt og internationalt.
HVEM ER REBILDPORTEN?
Udover at være kommunens fysiske formidlingscenter er RebildPorten også den overordnede fællesnævner for turismeudvikling og markedsføring. Indsatsområderne er todelte med RebildPortens formidlingsrum som det ene, og RebildPorten med sine strategiske og understøttende kompetencer som det andet. Markedsføringsaktiviteter og temaet bæredygtighed er højt prioriteret.
Arrangør
Et godt sted at gå til netværk og arrangementer.
Lokale
Skørping Idrætscenter, Himmerlandsvej 59, 9520 Skørping
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Hvordan gør vi detail og turisme mere bæredygtig i Rebild?
Fra Gratis