Intensiv miniworkshop: Byg dit brand
Intensiv miniworkshop: Byg dit brand
Sted
Dato
Beskrivelse
Intensiv miniworkshop
Byg dit brand: Sådan sikrer du, at dit brand er klar til 2020
Er du nogle gange en smule i tvivl om, hvordan du skal tale til dine forbrugere, og hvad det nu i virkeligheden er, der er essensen af dit brand?
Ved du måske godt, hvad I står for, men er du i tvivl om, hvorvidt forbrugerne ser jer tydeligt?
Vil du gerne sælge til flere kunder, sikre genkøb hos eksisterende kunder og sørge for, at loyaliteten hos dine forbrugere er i top?
Ved du ikke altid, hvordan forbrugerne kommer til at drømme om præcis dit brand, og hvordan din kommunikation bliver nøglen i det? Og kan dine nuværende og kommende kunder ikke altid gennemskue, hvordan de kan finde sig selv i din brandfortælling?
Så er vores miniworkshop noget for dig! For på 2,5 time går vi i dybden med forståelse af netop dit brand med oplæg, øvelser (vi lover, der ikke er gruppearbejde) og faglige indspark, der på kort tid giver dig et løft, så du ser dit brand og dine kunder tydeligt og ved, hvordan du skal kommunikere, så de kan forstå dig.
Det KAN være svært – men med vores eftermiddagsworkshop får du genvejene.
Derfor: Kom godt i gang med året med en eftermiddagsworkshop, hvor vi med højt vidensniveau og tempo sætter fokus på dit brand, og hvordan du sikrer, at det er klar til de forbrugertendenser, der kommer til at præge 2020.
Workshoppen er til dig …
der varetager et stort eller lille brands interesser, hvad enten du arbejder strategisk eller hands on med sociale medier, pressearbejde, kommunikation eller salg.
Workshoppen er også for dig, der arbejder for mindre virksomheder eller webshops eller dig, der driver din egen enkeltmandsvirksomhed.
Forberedelse
Inden din deltagelse får du tilsendt et kort spørgeskema, så vi, allerede inden du ankommer, har taget stilling til de ting, du gerne vil have ud af workshoppen, og så vi kender dine overvejelser.
Vi anbefaler også, at du læser vores TrendRapport, som du kan finde her.
Dine undervisere
Du får fornøjelsen af:
Julia Lahme, direktør i Lahme Kommunikation, øvet foredragsholder, forfatter og kommunikationsekspert.
Anne-Sophie Lahme, kontaktchef i Lahme Kommunikation, der til dagligt arbejder med kommunikation, branding og udviklingsstrategier for nogle af Danmarks største og mindste virksomheder.
NB: Der er tale om et lille eksklusivt arrangement, hvor vi giver plads til deltagernes udfordringer og spørgsmål.
Miniworkshoppen finder sted d. 21. januar. Vi åbner dørene klokken 14.45, og vi begynder klokken 15.00 og slutter senest klokken 17.30.
Der er snacks og kaffe undervejs.
Sted: Lahme Kommunikation, Jens Kofods Gade 1, st. tv, 1268 København K
Pris
799 kr., inkl. moms per person.
Er I 2 eller flere fra samme virksomhed, giver vi 25 % rabat på plads nummer to. Kontakt info@lahme.dk for at aftale nærmere.
Arrangør
Lokale
Jens Kofods Gade 1, 1268 København
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Intensiv miniworkshop: Byg dit brand
Fra 799,00 DKK