Månedens fokus: Hvordan sammensættes den rigtige bestyrelse?
Månedens fokus: Hvordan sammensættes den rigtige bestyrelse?
Sted
Dato
Beskrivelse
Vær med, når Anne Chabert fra Chabert & Partnere zoomer ind på, hvordan du skaber stærke virksomheder med stærke fællesskaber.
Vi kommer omkring hovedtemaerne:
- Hvornår skal du etablere/udskifte en bestyrelse?
- Hvordan udvælger du de rette personer?
- Hvordan sikrer du værdiskabelsen?
Om aftenens oplægsholder
Anne er ekspert med bred erfaring fra flere brancher og har solid erfaring med at implementere strategier og forandringer i organisationerne.
Hun har arbejdet med udvikling af mennesker og organisationer lige fra strategisk sparring og rådgivning af topledelsen til udvikling, planlægning og gennemførelse af processerne. Hendes erfaring dækker den private som offentlige sektor.
Anne har siden 2005 drevet virksomheden Chabert og Partnere og skabt solide dokumenterbare resultater hos sine kunder.
Hun arbejder målrettet mod resultaterne sammen med sine kunder for at skabe stærke virksomheder i fællesskab.
Anne fortæller om sin erhvervsprofil i overskrifter:
- Knap 10 års erfaring med bestyrelsesarbejde
- Sidder p.t. som bestyrelsesforperson (for det er jo blevet ukorrekt at skrive formand 😊) i 2 virksomheder og som ”menig” i et advisoryboard
- Har designet egen lederuddannelse og er sparringspartner/rådgiver for mange ejerledere gennem tiden
- 21 års erfaring indenfor ledelse
- 17 år som selvstændig
- Åben, ærlig, respektfuld og direkte (siger mine kunder).
Om ErhvervsCentret Greves aftenmøder
ErhvervsCentret Greve holder hver måned spændende arrangementer om erhvervslivet og tendenserne i det.
Vi rammesætter et nyt fokusområde og inviterer kompetente oplægsholdere til at inspirere virksomhederne omkring et tema eller en problematik, de selv har været med til at vælge.
Vores arrangementer holdes på Korskildelund 6, 2670 Greve. Til oplæggene sørger vi for let forplejning.
Du kan altid følge med i vores events her: Events | ErhvervsCentret (greve.dk)
Lokale
Korskildelund 6, 2670 Greve
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Månedens fokus: Hvordan sammensættes den rigtige bestyrelse?
Fra Gratis