Mangel på arbejdskraft? Uddan dine medarbejdere!
Beskrivelse
Informationsmøde om opkvalificering af ufaglærte medarbejdere
Kampen om kvalificeret arbejdskraft er i fuld gang – og kompetente medarbejdere er et vigtigt konkurrenceparameter for din virksomhed. På informationsmødet gør ”Uddannelsesvejen til Vækst” os klogere på de muligheder, der er for faglig opkvalificering af dine medarbejdere – både fra ufaglært til faglært og en løbende opkvalificering.
Er informationsmødet noget for mig?
Mødet er for den fremadsynede ejerleder, som kan bruge faglig opkvalificering som en vej til at rekruttere og fastholde kompetente medarbejdere.
Program
1. Hvorfor? Gode erfaringer og en historie fra den virkelige verden af Dorthe Kjerulf, tidligere leder i en større driftsafdeling, der har arbejdet systematisk med uddannelse og udvikling i mere en 10 år.
2. Hvad? Hvad vil det sige at blive realkompetencevurderet? Og et bud på nogle præcise ud- dannelsesforløb af Tanja Ferslev Områdeleder fra ZBC i Slagelse.
3. Hvordan? Uddannelsesvejen til vækst (UTV). Hvordan kan projektet hjælpe din virksom- hed med at komme videre?
Der er tid til at stille spørgsmål undervejs.
Tilmelding
Det er gratis at være med, og du tilmelder dig her på Billetto
eller via mail til signe@stevnserhvervsraad.dk.
Mødet er uden forplejning, men vi byder på kaffe og the.
Lokale
Tinghuset, Algade 8, 4660 Store Heddinge
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Mangel på arbejdskraft? Uddan dine medarbejdere!
Fra Gratis