Middag om det fælles bedste på Suhrs Højskole
Middag om det fælles bedste på Suhrs Højskole
Fra 50,00 DKK
Sted
Dato
Beskrivelse
Suhrs Højskole invitere til samtalemiddag om Måltider
En samtalemiddag er en hyggelig og anderledes måde at samle en gruppe mennesker, så de kan lære hinanden at kende og få lejlighed til at dele deres håb, bekymringer og visioner for fremtiden.
Samtalemiddagen er en del af projektet "Det Fælles Bedste", som netop handler om at gøre det muligt at tage sig lidt tid til at stoppe op og tale om noget vi ikke nødvendigvis får tid eller lejlighed til i en fortravlet hverdag. Vores samtalemiddag tager udgangspunkt i måltidet, fællesskabet omkring det, hvad der definerer det gode måltid og hvad vi kan bruge det til?
For få samtalen godt i gang, har vi sammensat en samtalemenu, der danner rammen for aftenen.
Vi serverer undervejs en varm karryret og slutter aftenen med en kop kaffe og flere samtaler.
Du kan læse mere om projektet Det Fælles Bedste og samtalemiddage på http://detfaellesbedste.dk
Vi glæder os til dele et måltid og gode samtaler med dig.
Bedste hilsener,
Suhrs Højskole
Arrangør
Suhrs Højskole ligger midt i København – den eneste højskole i hovedstaden, hvor du både kan bo på skolen og være dagelev.
Vi er en højskole med primært fokus på mad, gastronomi, bæredygtighed, klima, iværksætteri og bykultur.
Vi bygger videre på mere end 100 års erfaring fra vores tid som Suhrs Husholdningsskole.
Her på siden kan du se vores offentlige kurser og events - nogle gratis andre med billet.
F.eks. har vi to gange om året eventet "Pop Up", hvor en mad-ekspert i samarbejde med vores elever, overtager højskolen i 3 dage. Madeksperten udvikler sammen med eleverne en menu, som til sidste serveres i en pop-up restaurant på Kvisten.
Følg også med på vores:
Kender du en, der kunne være interesseret i et Højskoleophold på Suhrs Højskole? Besøg os til en rundvisning. Book her.
Lokale
Suhrs Højskole, Pustervig 8, 3. sal, , 1126 København
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Middag om det fælles bedste på Suhrs Højskole
Fra 50,00 DKK