Når kommunikationen ender i misforståelse
Når kommunikationen ender i misforståelse
Fra 4,750,00 DKK
Sted
Dato
Beskrivelse
Assertiv kommunikation
Kommunikationen er afgørende for trivsel og arbejdsglæde
Opnå større trivsel og arbejdsglæde og mindre stress.
Som deltager på kurset: Assertiv Kommunikation – vil du opleve, at dit energiniveau og din motivation vil stige i takt med, at din indsigt i kommunikations verden bliver større, og dit overblik over dine muligheder for at forbedre dine præstationer vokser.
Derudover vil du, i takt med at du forbedrer dine resultater, få overskud til at udfordre dig selv og dine kolleger og bruge din viden fra kurset til at gennemføre bedre kommunikation i hverdagen, hvilket gør dig/jer endnu bedre. God kommunikation er medvirkende til mere trivsel og arbejdsglæde og mindre stress.
Kurset i assertionstræning – hvem deltager?
Assertionstræning er et praktisk baseret kursus for dig som ønsker at arbejde aktivt med din egen adfærd og tankemønstre – og derved udvikle din personlige kommunikation henimod en mere ligeværdig, klar, nærværende og konfliktforebyggende kommunikation.
Udbytte for virksomeheder
At kommunikere assertivt er en forudsætning for godt samarbejde, trivsel, motivation og bedre bundlinje. Deltagerne får lettere ved at samarbejde på en måde der både gavner effektiviteten og arbejdsglæden. Udbyttet er en arbejdsplads med mere tilfredse og selvsikre medarbejder
Kursus indhold
- Derfor ser dit verdenbillede ud som det gør
- Min historie former mig
- Derfor bliver du irriteret på andre
- Læren om de 3 kommunikationsformer og adfærd og hvilke du bruger mest
- Sådan kommunikerer du assertivt – øvelser
- Sådan løser du en konfikt
- Sådan giver du god feedback – anerkendende kommunikation
- Sådan modtager du feedback/kritik
- Sådan håndterer du dine og andres følelser – vrede, taler ned til dig etc
- Samtale teknikker i forskellige situationer
- Din handlingsplan for udvikling af din personlige kommunikation
- Masser af øvelser
Dit udbytte på kurset i assertionstræning
Assertionstræning gør dig bedre til at kommunikere og forstå andres model af verden. Du lærer hvordan du holder en samtale på et gensidigt respektfuldt niveau. Du lærer at bede om det du har brug for – og sige fra over for det du ikke ønsker. Du lærer at reflektere over kommunikation inden du sender den ud til modtager. Du øver dig i at håndtere vanskelige situationer og løse konflikter på en ligeværdig måde, og du bliver bedre til både at give og modtage feedback. Endelig træner du i at modstå andres pres og manipulation.
Træner du den indsigt du får med fra kurset, vil du se helt nye og bedre resultater i dit liv.
Efter kurset vil du opleve at du øger din selvtillid og dit selvværd fordi du får meldt klart ud – uden at krænke andre, og uden at ende med skyld, dårlig samvittighed og selvbebrejdelser. Alt i alt din personlige kommunikation bliver mærkbart forbedret.
Praktisk information
Form: Workshoppen vil veksle mellem teori og øvelser
Dato: Vejle den 17. + 18. maj 2017
Kursusform: 2 dages intensivt kursus fra kl. 8.30 til 16.00
Sted: Afholdes på Hedegården, Vejle
Materiale: Udleveres
Forplejning: Hele dagen
Pris: kr. 3.800,- eksl. moms
Underviser: I forhold til antal deltager vil der være 1- 2 underviser
Kontakt
Har du spørgsmål så skriv eller ring til mig.
Sanne M. Pedersen
Mail@sanne-coaching.dk
Tel: 42 26 10 39
Glæder mig til at høre fra dig.
Arrangør
Lokale
Hotel Hedegaarden, Valdemar Poulsensvej 4, 7100 Vejle
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Når kommunikationen ender i misforståelse
Fra 4,750,00 DKK