Gå til hovedinnhold
Event er avsluttet - Gikk du glipp av dette event? Sjekk ut disse andre events som skjer snart For tidligere eventsdetaljer, bare rull ned.

Besøk hendelser på nytt

Laster ...

 
 

Laster ...

 
 

Populære eventer

Laster ...

 
 

Nearby events

  • Er du en arrangør?

    Maksimer suksessen for ditt event med Billetto - billettplattformen som hjelper deg med å selge flere billetter, markedsføre, og spare tid.

  • Laster ...

     
     

    Andre arrangementer fra den arrangøren

    Rita Blå's Lopper - 13. august på Sønderboulevard

    arrangementet ble avsluttet

    Rita Blå's Lopper - 13. august på Sønderboulevard

    Fra 100,00 DKK

    Sted

    Dato

    13. August 2017, 12:00 - 17:00
    Billetto Peace of Mind
    Stressfri booking: Billetto garanterer refusjon ved avlyste eventer. Les mer
    Betalingsmetoder akseptert:

    Beskrivelse

    D 13. august holder vi igen loppemarked i rabatten på Sønderboulevard.

    Vi holder et loppemarked 2. søndag, i hver måned, sommeren over.

    Rita Blå's Lopper er med årene blevet lidt af et lokalt københavner tilløbsstykke. Det er kendt for den altid særlig gode stemning, varierede og ofte anderledes locations og høje kvalitet af lopper til rigtig gode priser. Du kan finde alt mellem himmel og jord, alt hvad hjertet begærer og alt det du ikke vidste du stod og manglede. Det er børnevenligt - når der er plads og det er udendørs er der bla gratis børneboder, og der er altid gratis entré. Markedet foregår mellem 12.00-17.00

    - En plads koster 340 kr. Der følger bord med. Man kan sagtens være to om en bod. Pladsen er ca 3x3 m når det er udendørs

    - Stativer kan lejes for 100 kr. (dette er et tilkøb til en bod, ikke en plads sig selv)


    Tilmelding:

    Du bestiller en bod via 'find billetter'.

    - Husk at registrere dig med en valid email adresse da du vil modtage din kvittering pr email .

    - Vis hensyn til miljøet. Du behøver ikke at printe billetten. Jeg har navn på alle tilmeldte. Husk derfor at bruge dit fulde navn ved registrering.

    - Ha din billet med billetnummer klar på telefonen. Det er dit bevis for at du har betalt for en plads i tilfælde af at der skulle være problemer med at finde din tilmelding. Har du ikke en smart phone så print billetten ud og tag den med på markedsdagen.

    Praktisk info:

    - Der er opsætning kl 10.30.

    - Når du ankommer finder du mig og tjekker ind ved at oplyse dit fulde navn. Dette foregår i rabatten overfor Kihoskh (Sdr Boulevard 53).

    - EFTER du har tjekket ind tager du et bord og finder en plads. Bordene skal afleveres samme sted når vi pakker ned igen.

    - Du kan stå hvor du vil langs rabatten mellem Kihoskh og til cafe Dyrehaven. Der er ingen dårlige pladser.

    - Når vi slutter kl 17.00 kan du pakke sammen og rydde du op efter dig selv. Du skal tage ALT med dig (dvs inkl tøjstativer, kasser, pap og lign).

    - Bordet klapper du sammen og sætter ned til Kihoskh, der hvor du tjekkede ind.

    - Jeg har lavet en aftale med Folkekirkens Nødhjælp - de tager imod tøj og sko som I ikke vil have med hjem igen (ingen møbler og køkkenting). Det kan afleveres i poser ved Kihoskh - samme sted som I afleverer bordene.

    - Der vil blive oprettet facebook event op til hvert arrangement. Det finder du på sidenRita Blå's Lopper Husk at tilmelde dig og invitere dine venner og veninder.

    Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at sende en mail til mig på loppebod@gmail.com.

    Venligst Rita

    NB: Tilmelding er bindende. Du kan frem til en uge inden markedet flytte din tilmelding til en alternativ opslået dato. For instrukser skriv til loppebod@gmail.com.

    Ønsker du at melde afbud senere end dette, er du selv ansvarlig for at sælge din bod videre til tredje part.

    I tilfælde af heldagsregn aflyses markedet og pengene tilbagebetales - dog minus gebyr. Skulle dette være tilfældet vil du modtage en varsel dagen inden eventen, men da vejrudsigter er omskiftelige træffes den endelige afgørelse samme morgen som loppemarkedet skal løbe af staben. Du skal derfor tjekke din inbox på dagen, så frem vejret er ustabilt.

    Lokale

    Rabatten , Sønder Blvd., 1721 København

    Hjelp - FAQ

    • Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?

      Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.

    • Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?

      Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.

    • Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?

      Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.

    • Hvor finner jeg lenkene til netteventer?

      Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.

    • Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?

      Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.

    arrangementet ble avsluttet

    Rita Blå's Lopper - 13. august på Sønderboulevard