Salgsnetværk Stevns
Beskrivelse
Vær med i Salgsnetværk Stevns!: Et gratis morgennetværk for alle virksomheder i og omkring Stevns, hvor vi bruger hinandens netværk til at nå flere potentielle kunder.
Nu har vi netværket klar til dig, som gerne vil bruge din netværkstid effektivt til at få et konkret og målbart udbytte: Flere kunder.
Netværket mødes fast på tirsdage i lige uger kl. 7.30-9 i Tinghuset Store Heddinge.
Netværket er styret af de engagerede deltagere, som mødes fast og kontinuerligt i netværket.
Tovholder for netværket er Christian Jensen, Akademiet for Bevidst Lederskab - akademiet@bevidstlederskab.dk.
Program:
- Velkomst og præsentationsrunde (1 min. pr. deltager)
- Virksomhedspræsentation (15 min.)
Eller
”Den kærlige stol” (få feedback og inputs fra de øvrige deltagere på en konkret idé eller udfordring) - Nye kunder – din største succes – dit mest spændende projekt siden sidst
- Salgsfokusrunde:
1. Dit nøgleord – er der ændringer til den seneste oversigt
2. 1 – 2 virksomheder, du gerne vil i kontakt med - Kundeemner til hinanden
- Næste møde: Hvem vil præsentere sin virksomhed eller i ”Den kærlige stol”?
- Gav mødet i dag mening….nye ideer…og evt.
- Tak for i dag
Gratis tilmelding
Tilmeld dig her på Billetto eller via mail til kommunikationskonsulent Signe Kjærbølling tlf. 40148916 - signe@stevnserhvervsraad.dk.
OBS: Hvis du allerede er med i netværket, er du automatisk tilmeldt møderne. Hvis du ikke kan deltage, skal du melde afbud via netværkets LinkedIn-gruppe eller via mail til signe@stevnserhvervsraad.dk.
Lokale
Tinghuset, Algade 8, 4660 Store Heddinge
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Salgsnetværk Stevns
Fra Gratis