Logga in / Skapa konto

Billetto Media under forvandling

5 dec

Billetto's medieteam har taget en ny drejning, hvor der nu arbejdes mod at komme med mere personlige event-anbefalinger. Dette betyder at det vil blive mere automatiseret med en klart forbedret artificiell intelligens og bedre robotter. Det er langt fra personligt tænker du måske nu, men det er ikke tilfældet.

Som Billetto rumskibet bevæger sig fremad, vil vi sikre os at vi giver de bedste tips til vores community, omkring hvad de skal gøre, hvor sker det og hvem kommer med. Og hvem vil kunne gøre det bedre end en veltrænet robot - en robot som ved hvilke arrangementer man tidligere har været til, hvilken musiksmag man har og hvor ens venner tager hen.

I fremtiden vil vi levere en hyppigt opdateret forside, med personligt indhold afhængig af hvem, som er inde og kikke på siden. Vores billboard bannere vil være dynamiske, samt vil vores nyhedsbreve indeholde de bedst anbefalede arrangementer. Mens vi lægger vores robotter i hård træning, vil vores mediepakke være tilgængelig som pay-as-you-go. Afholder du et arrangement, som godt kunne bruge et last minute boost for at få solgt de sidste billetter? Så kan du se hvilken alternativ markedsføring vi kan tilbyde dig. Hvis du ønsker et stort banner på forsiden, kan du betale et engangsbeløb på forhånd, så ordner vi det med det samme.

I den nærmeste fremtid vil vi også være i tilstand til at tilbyde vores arrangører en no-risk markedsføringsmodel, hvor du kun betaler for markedsføringen hvis det lykkes os at sælge jeres billetter. Ret så smart ikke? Der vil komme mere om dette på et senere tidspunkt.