spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

Boost din Business x Line Jensen Illu. og Kartotek Copenhagen: Idémageri og co-creation – hvordan lykkes man som iværksætter?

Afholdt event

Boost din Business x Line Jensen Illu. og Kartotek Copenhagen: Idémageri og co-creation – hvordan lykkes man som iværksætter?

Fra Gratis

Online-event

Dato

23 feb 2021 kl. 10:00 - 11:30

Beskrivelse

Hvordan forvandler du din kreative passion til en bæredygtig forretning – gennem idérigt iværksætteri og co-creation?

Drømmer du om at starte din egen virksomhed og udfolde din kreativitet og passion i en forretning? Så skal du deltage i dagens morgenbooster-arrangement, hvor du får inspiration til, hvordan du kan kaste dig ud i netop dette!

  • Hvordan former man sin passion til en forretning?
  • Hvad skal der til for at tage springet?
  • Hvad er de største udfordringer?
  • Er man aldrig bange?
  • Hvordan skaber man det gode samarbejde på tværs af branchen?
  • Og hvordan forvandler man sin start-up til en etableret virksomhed?

Det er blot nogle af de spørgsmål vi gennemgår, når Design denmark sammen med med Line Jensen Illu. og Kartotek Copenhagen inviterer til Boost din Business om idémageri og co-creation – hvordan lykkes man som iværksætter?


Dagens oplægsholdere

Illustrator, forfatter og grafisk designer, Line Jensen, der står bag Line Jensen Illu., er kendt fra sine dagbogstegninger om det genkendelige og nære i hverdagslivet, der både går op og ned med mand og børn.

Psykolog og grundlægger af det danske stationary brand Kartotek Copenhagen, Julie Warberg, inviterer med sin tilgang til papirprodukter til stille øjeblikke, der sænker hastigheden på hverdagens hyper-digitaliserede liv.

Fælles for begge er deres mangeårige erfaring som iværksættere samt hvordan de med  genkendelighed og fordybelse skaber kropslige oplevelser hos brugerne – både hver for sig, men også sammen, hvor de to virksomheder har udviklet designprodukter, der på fin vis kombinerer begge virksomheders æstetik og tankegang – og illustrerer, hvad der kan komme ud af et frugtbart samarbejde.

Arrangementet afvikles online via platformen Zoom. Link sendes ud efter tilmelding.

Vi gør venligt opmærksom på, at der er et ‘no-show’ gebyr på DKK 200 til deltagere, som ikke dukker op eller melder afbud senere end 24 timer før arrangementets afholdelse.

Arrangør

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .