spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

BØRNELOPPEMARKED

Foto af Jerry Wang @ Unsplash
Foto af Jerry Wang @ Unsplash
Afholdt event

BØRNELOPPEMARKED

Fra DKK 100,00

Sted

Dato

19 jun 2021 kl. 10:00 - 15:00

Beskrivelse

Børneloppemarked

Lørdag 19. juni fra kl. 10-15

Vær med, når vi endnu engang forvandler Bytorv Horsens til et stort børneloppemarked.

Nu har du alletiders chance for at få ryddet op på børneværelset, i skabe og skuffer. Tag det hele med, når Bytorv Horsens holder loppemarked lørdag 19. juni fra kl. 10-15. Du må sælge alt, hvad der hører sig til kategorien børn.

Sådan gør du:

Book din plads her

Det koster 100,- plus Billetto-gebyr. Vi donerer 20,- pr. solgt stand til Red Barnet Horsens.

For pengene får du dit eget loppeområde med et tilhørende bord – resten skal du selv sørge for – eneste krav er, at du holder dig indenfor det anviste område.

Vær opmærksom på, at vi har et begrænset antal pladser. Købet er bindende, det vil sige at vi ikke returnerer beløbet, hvis du skulle blive forhindret i at deltage.

Loppemarkedet vil være fordelt rundt omkring i centeret, så vi ikke er for mange samlet et sted. Grundet COVID-19 anbefaler vi også, at I må være max. 2 personer i standen.

Hvis du har lyst til at donere de ting, du ikke sælger til Red Barnet, så afleverer du det bare i parkeringskælderen, her står Red Barnet klar til at modtage.

PRAKTISKE INFORMATIONER 
- Til dig, der vil leje/lejer stand:

DET MÅ DU SÆLGE:

Du må sælge alt inden for legetøj, tøj, sko, accessories og brugskunst for børn.

DU må IKKE sælge NYE varer på standene.

OPSTILLING AF VARER

Dørene åbnes kl. 9 for dem, der har en stand. Standen skal være klar til dine kunder kl. 10.00.

ÅBNINGSTID:

Loppemarkedet har åbnet fra kl. 10 til 15.00. Kl. 15.00 skal der pakkes ned.

HVOR SKAL JEG STÅ

Når du ankommer, vil du få fortalt, hvor du har fået tildelt din stand. Alle borde/stande vil have et stand-nummer.

BORDE

Der vil være et bord opstillet i målene 80 x 180 cm på alle stande.

TØJSTATIVER

Du må gerne selv medbringe tøjstativ.

AFBESTILING AF STAND OG AFLYSNING

Tilmelding er bindende ved betaling. Vi kan desværre ikke annullere din bookning, hvis du pludselig ikke kan komme. Hvis smittetal og andre krav fra myndighederne ændrer sig, ser vi os nødt til at aflyse. Hvis det er os der aflyser, får du selvfølgelig dine penge tilbage.

BYTTEPENGE

Da der på dagen handles mellem privatpersoner, skal du have kontanter med. Det er ikke alle der har Mobilepay. Hvis du har en stand, er det derfor også en god idé at have byttepenge med hjemmefra. Butikkerne i Bytorv Horsens kan ikke hjælpe med at veksle.

Rigtig god fornøjelse!

Arrangør

Lokation

Bytorv Horsens Bytorv Horsens, Søndergade 14, 8700 Horsens

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .