skip to main content

Event er avsluttet - Gikk du glipp av dette event?

Sjekk ut disse håndplukkede kommende!For tidligere eventsdetaljer, bare rull ned.
Laster ...
 
 
Nearby events
Laster ...
 
 
Begivenheder af samme type
Laster ...
 
 
Begivenheter av samme type

Brøndby IF - FC Inter Turku

arrangementet ble avsluttet

Brøndby IF - FC Inter Turku

Fra Gratis

Sted

Dato

11. Juli 2019, 19:00 - 21:00

Beskrivelse

Torsdag den 11. juli tager vi hul på den nye sæson, når vi i første runde af Europa League-kvalifikationen møder finske FC Inter Turku på Brøndby Stadion.

Gratis adgang for sæsonkortholdere

Alle sæsonkortholdere til Brøndby Stadion kommer gratis ind til kampen, hvis de husker at trække en billet på forhånd. Til denne kamp vil der kun blive åbnet for nogle udvalgte afsnit. Man kan derfor ikke forvente at kunne benytte sin normale sæsonkortplads, ligesom det ikke vil være muligt at gå ind med sit sæsonkort, men derimod via den billet, som man trækker til kampen. 

Åbent i udvalgte tribuneafsnit

Til kampen vil der kun blive åbnet for de nedre afsnit på Syd-, Øst- og Nordtribunen, mens der på Vesttribunen kun vil være åbent i loungerne. Udeholdets fans vil være placeret i gæsteafsnittet. 

Update: Sydsiden tribunen er udsolgt, samt nedre Loxam.

Sådan trækker du din sæsonkortbillet
Sæsonkortholdere til Brøndby Stadion indløser sin billet til kampen ved at indtaste sit sæsonkortnummer i kodefeltet ved billetkøb, hvorefter man frit kan vælge en plads i de åbne afsnit. Det er muligt at tilknytte flere sæsonkortkoder i samme ordre. 

Sæsonkortholdere har haft forkøbsret på 48 timer, hvorefter det almene salg blev åbnet lørdag den 29. juni kl. 12:00. Sæsonkortholdere kan stadig trække en gratis billet frem til kampstart.

OBS: Sæsonkort som er købt efter den 26. juni skal have en erstatningskode, da sæsonkort nummeret ikke er uploadet i rabat-kampagnen. Kontakt os for denne kode.

Spørgsmål sendes til kundeservice@brondby.com

Arrangør

Lokale

2019 - EL Brøndby Stadion, Brøndby Stadion 30, 2605 Brøndby

Hjelp - FAQ

  • Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?

    Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?

    Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?

    Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.

  • Hvor finner jeg lenkene til netteventer?

    Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.

  • Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?

    Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.