skip to main content

L'événement est terminé - Vous avez manqué cet événement ?

Jetez un coup d'œil à ces prochains projets triés sur le volet !Pour plus d'informations sur les événements passés, faites défiler la page.
Chargement...
 
 
Nearby events
Chargement...
 
 
Les avantages d'un même type de produit
Chargement...
 
 
Événements du même type

Charity bingo - sammen kan vi gøre en forskel

événement terminé

Charity bingo - sammen kan vi gøre en forskel

De DKK 200,00

Emplacement

Date

15 Nov 2020 12:00 - 15:00

Description

VELGØRENHEDS BANKO - sammen kan vi gøre en forskel!

Efter et års pause er vi endnu engang tilbage med vores charity banko på Scandic Hotel Aarhus.

ALLE PENGENE GÅR UBESKÅRET TIL AT HJÆLPE HJEMLØSE OG SOCIALT UDSATTE I AARHUS.

Vi samler ind til julehjælpskasser til socialt udsatte, og julegaver til de hjemløse der i år holder jul på byens Væresteder.

Pga. Covid-19 må vi kun samle 100 mennesker i salen, så derfor afholder vi både formiddagsbanko og aftenbanko.

Herunder kan I se vores program for formiddagsbanko:

Kl.11.00: Vi åbner i Scandic Hotels lounge, hvor drikkevarer kan købes i baren + salg af ekstra plader. ( Man må IKKE medbringe egne drikke eller madvarer)

Kl.11.30: Vi åbner dørene ind til salen

Kl.11.45: Alle skal have fundet sin plads i salen – herefter praktisk info

Kl.12.00: Bankospillet starter (dørene lukkes 11.55 - er man ikke kommet til tiden kommer man desværre ikke ind før i pausen) Vi giver besked undervejs om indlagte pauser. 

PARKERING:
Der er parkering i p-hus under Scandic Hotel og i Sallings P- hus som ligger tæt på.

REGLER:
* Husk kontanter til ekstra plader - vi modtager KUN kontanter.
* Antal spil samt tidsplan, kan variere.
* Kun adgang med gyldig billet. Enten som printet billet eller som skærmbillede på telefonen. 
* Er der to eller flere der får banko på samme tid, trækker vi lod om hvem der får præmien, den anden får glæde af en sidegevinst.
* Der spilles to former for spil: en række og fuld plade.
I spillet om en række, har du banko, når alle tallene på en vandret række er trukket.

*Ingen præmier kan ombyttes til kontanter.

*Dette er ikke et professionelt banko arrangement, det hele er i den gode sags tjeneste. Formålet er at samle ind til velgørenhed og have en god og sjov eftermiddag

.Vi glæder os SUPER meget til at se jer allesammen.
Smil fra Hjemløs i Aarhus 
Sammen kan vi gøre SÅ stor en forskel.

Herunder kan I læse lidt mere om hvad I kan støtte ved at deltage i denne forrygende dag på Hotel Scandic City Aarhus, som har været så søde at donere deres lækre lokaler til os.

//JULEHJÆLPSKASSER TIL SOCIALT UDSATTE//
Ingen skal mangle noget til jul, og efter at vi i de sidste mange år har kunne glæde 300 socialt udsatte familier med julehjælpskasser, er ambitionen i år at kunne glæde dobbelt så mange. 

Julehjælpskasserne køres ud den 21 og 22.dec.
I kasserne vil der være ALT til en julemiddag, hygge til juledagene, gaver til børnene og meget mere.
Den eneste måde vi kan gøre det på er med hjælp fra alle jer.

//JULEGAVER TIL HJEMLØSE//

Sidste jul gav vi personlige julegaver til byens hjemløse. De havde alle lavet en ønskeliste med 3 ønsker og ud fra det købte vi julegaver til dem alle. Det var fantastisk at kunne glæde de hjemløse juleaften. At se dem modtage en personlig julegave med hver deres navn på kan ikke beskrives.

Udover at samle ind til byens hjemløse og socialt udsatte,  vil det i pausen være muligt at købe lodder til vores lodtrækning om mange lækre præmier. 

Pengen fra vores lotteri går ubeskåret til 
The Souda Shelter Project, som hjælper hjemløse græske gadehunde.

I kan læse mere om projektet lige her:

https://www.facebook.com/SoudaShelterProject1/

Lieu

Scandic Aarhus City Scandic Aarhus City, Østergade 10, 8000 Aarhus

FAQ (Foire Aux Questions)

  • Je n'ai pas reçu mon billet par e-mail. Que dois-je faire ?

    La première chose à faire est de vérifier vos filtres de spam et votre boîte mail. Vos billets ont été envoyés en tant que pièce jointe et peuvent être considérés comme spam par certains services de messagerie. Sinon, vous pouvez toujours trouver vos billets sur votre compte Billetto auquel vous pouvez accéder dans les navigateurs ou l'application Billetto. Pour plus d'aide à ce sujet, consultez ceci.

  • Je souhaite annuler mon billet et me faire rembourser. Que dois-je faire ?

    L'approbation des remboursements est entièrement décidée par l'organisateur de l'événement, et vous devez prendre contact avec lui pour discuter des options s'offrant à vous. Pour contacter l'organisateur de l'événement, il suffit de répondre à l'e-mail de confirmation de votre commande ou d'utiliser le formulaire "Contacter l'organisateur" sur le profil de l'organisateur. Pour plus d'aide à ce sujet, consultez ceci.

  • Je me suis inscrit sur une liste d'attente, que se passe-t-il désormais ?

    Si des billets supplémentaires sont disponibles, vous en serez informé (par e-mail) parmi les autres personnes qui se sont inscrites sur la liste. Les achats se font selon le principe du premier arrivé, premier servi. Pour plus d'informations, consultez ceci.

  • Où puis-je trouver un lien vers un événement en ligne ?

    Consultez la page de confirmation de votre commande ou l'e-mail de confirmation de votre commande. En général, l'organisateur de l'événement fournit les détails dans l'e-mail de confirmation de la commande ou il peut vous envoyer un e-mail de suivi avec un lien vers son événement en ligne. Vous pouvez également consulter la description de l'événement sur Billetto où l'organisateur de l'événement devrait décrire comment rejoindre l'événement en ligne. Pour plus d'informations à ce sujet, consultez ceci.

  • Qu'est-ce que la protection des remboursements et pourquoi en aurais-je besoin ?

    La protection contre les remboursements vous donne l'assurance qu'en cas de circonstances imprévues et inévitables vous empêchant d'assister à un événement, vous pourrez demander un remboursement. Pour plus d'informations à ce sujet, consultez ceci.