skip to main content

Event er avsluttet - Gikk du glipp av dette event?

Sjekk ut disse håndplukkede kommende!For tidligere eventsdetaljer, bare rull ned.
Laster ...
 
 
Nearby events
Laster ...
 
 
Begivenheder af samme type
Laster ...
 
 
Begivenheter av samme type

Ingen investering - ingen småkager ... Så hvordan får du solide afkast?

arrangementet ble avsluttet

Ingen investering - ingen småkager ... Så hvordan får du solide afkast?

Fra 243,75 DKK

Sted

Dato

30. August 2019, 09:00 - 11:00

Beskrivelse

Vi ved det jo godt. Der skal investeres i virksomheden, hvis vi vil have et afkast.

Spørgsmålet er bare, hvor og hvordan, der skal der investeres. Hvordan du finder frem til, hvor du får det bedste afkast.

Er det en investering i produktionsapparatet, der vil give dig en fornuftig overskudsgrad eller er der flere penge at hente ved at digitalisere de interne processer? Er det produktudviklingen, der halter bagefter? Eller kan vi med fordel investere i nye markeder?

Sådan sikrer du solide afkast
Vi møder en del ejerledere, der ikke er sikre på, om deres virksomhed overlever; ejerledere, som har lavet seriøse beregninger på, hvor lang tid virksomheden kan overleve med den nuværende nedgang i omsætningen. I stedet for at investere i virksomheden. Det synes vi, er en ærgerlig udvikling. Vi mener også, at det er en udvikling, der kan vendes, og inviterer dig nu til videndeling under overskriften ”Sådan navigerer du i markedet og sikrer, at langsigtede investeringer giver solide afkast”.

Kendetegn ved risikovillige virksomheder
Oplægget den 30. august vil være en kombination af praktiske eksempler fra den virkelige verden og debat om kendetegn ved risikovillige virksomheder. Oplægsholderen er Henrik Følbæk Nielsen, som er professionelt bestyrelsesmedlem, og som med en baggrund fra den finansielle verden og mange år som direktør, har hjulpet mange ejerledede virksomheder med at finde vejen til vækst.

Velkommen til videndeling og netværk hos H52a.

Om Kreativ Kaffe - business briefing anno 2019
Kreativ Kaffe er et koncept, der har eksisteret siden 2014 med det formål at fremme videndeling for dem, der ønsker at arbejde professionelt med salg, markedsføring og forretningsudvikling. I 2019 tager vi Kreativ Kaffe til et nyt niveau, når vi introducerer ”Kreativ Kaffe – business briefing”.

Formålet er stadig at fremme videndeling, og det nye er, at vi målretter indholdet til den nysgerrige leder. Har du således ansvar for virksomhedens salg, forretningsudvikling eller kommunikation, og for at skabe resultater i en evig foranderlig verden, vil du givetvis have gavn af at deltage i Kreativ Kaffe – business briefing.

Konceptet
Vi starter kl. 9 og slutter senest kl. 11. Formiddagen vil være en kombination af oplæg, gruppediskussioner og netværk. Vi sørger for kaffe og croissanter, så du skal blot møde op. Tilmelding er dog nødvendig, og det koster kr. 195,- (ex. moms) at deltage pr. gang. Der afholdes typisk 8-10 briefings om året.

Er det noget for mig?
Hvis du arbejder med salg, forretningsudvikling eller kommunikation, vil du uden tvivl få både brugbare fif og gode refleksioner med hjem.

Foredraget afholdes hos H52a i Helsingørsgade 52A, Hillerød.

Bekræftelse på din tilmelding
Når du køber billet her på Billetto, modtager du en bekræftelse på dit køb. Derudover vil du modtage en bekræftelse fra ActOn-CPH ca. 1 en uge før vi ses.

Lokale

Helsingørsgade 52A, 3400 Hillerød

Hjelp - FAQ

  • Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?

    Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?

    Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?

    Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.

  • Hvor finner jeg lenkene til netteventer?

    Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.

  • Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?

    Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.