skip to main content

Event ended - Missed this event?

Check out these handpicked upcoming ones!For past event details, just scroll down.
Loading...
 
 
Nearby events
Loading...
 
 
Event from same category
Loading...
 
 
Similar experiences

MAKING COLLABORATION YOUR GREATEST ADVANTAGE - 2-DAGS WORKSHOP

Event ended

MAKING COLLABORATION YOUR GREATEST ADVANTAGE - 2-DAGS WORKSHOP

From DKK 12,875.00

Location

Date

Oct 23 2019 09:00 - Oct 24 2019 16:00

Description

SÅDAN SKABER DU SAMARBEJDE OG PARTNERSKABER I PRAKSIS 

LÆR HVILKE FORMER FOR SELVLEDELSE SAMT FORSTÅELSER FOR SAMARBEJDE DER SKAL TIL FOR AT OPNÅ ET FORDELAGTIGt SAMARBEJDE'*

*For program in English please contact Vibeke Vad Baunsgaard at: vibeke@managemagazine.com

På denne workshop får du redskaberne, indsigten og forståelsen til at lede dig selv, skabe samarbejde ’på tværs’ i din organisation og til at skabe fordelagtige partnerskaber.  

Mange af os ønsker at optimere vores selvledelse, samarbejde 'på tværs' og skabe fordelagtige partnerskaber, men det er svært i praksis. Vi overser, at det - som alt andet - skal læres.

ManageMagazine er stolte over at have hentet Londons anmelderroste forfatter til Collaborative Advantage: How collaboration beats competition as a strategy for success - til Aarhus, hvor han sammen med forsker og direktør, Vibeke Vad Baunsgaard, vil lære fra sig om samarbejde - hvorfor det er så vigtigt og hvordan vi helt konkret skaber samarbejdsfordele i praksis. 

På workshoppen vil du lære at skabe samarbejdsfordele, så du mestrer at:

  • opnå større og flere resultater med færre ressourcer
  • skabe et sundt, inspirerende og kreativt arbejdsmiljø 
  • mobilisere personale, kolleger, kunder, partnere og interessenter omkring et fælles formål
  • pleje udvikling og innovation 
  • gå fra vision, mission og brand identitet til en samlende brand agenda
  • nå flere slutbrugere, 
  • opbygge større loyalitet, 
  • generere en højere indkomst og 
  • skabe mere ambitiøse partnerskaber

BEMÆRK: WORKSHOPPEN AFHOLDES PÅ ENGELSK OG HAR FÅ PLADSER

Selvledelse -  Samarbejde på Tværs - og Dannelse af Fordelagtige Partnerskaber

Workshoppen baseres på Vibeke Vad Baunsgaards forskning om selvledelse og barrierer for samarbejde på tværs af funktionsområder, samt Paul Skinners bog: Collaborative Advantage. Bogen præsenterer den anerkendte Outside-In model med dens fem trin til skabelse af samarbejdsfordele og partnerskaber. På workshoppen får du således nye værktøjer og teoretisk/praktiske forståelsesrammer om, hvordan du får success med selvledelse, samarbejde og partnerskaber. 

Helt specifikt får du insigt og konkrete anvisninger i reflekteret selvledelse. Du gives endvidere dyb insigt i, hvorfor samarbejde på tværs ofte mislykkes samt praktisk vejledning i at skabe positive samarbejdsrelationer, der lykkes.

Du bliver hernæst instrueret i - skridt for skridt - hvordan du danner fordelagtige partnerskaber. Vi tager dig med lige fra spørgsmål om, hvad er formålet med din organisations virke, hvori består din organisations identitet, hvordan får vi den omsat til en brand agenda med et klart budskab, som kan samle organisationen både indadtil og udadtil - og hvordan identificerer og skaber vi, med den indsigt, fordelagtige former for samarbejde med eksterne 'stakeholders'?  

Kun Få Pladser 

Vi har plads til en mindre dynamisk gruppe af deltagere. Du bliver taget med ind i en unik arena af viden, som vil ændre din selvledelse, samarbejde og partnerskabsforståelse positivt. Dette forudsætter en mindre gruppe.

Priser for Deltagelse

Prisen for deltagelse på workshoppen er 11.400 kr. ekskl. moms  ved køb af én billet. 

Ved køb af tre billetter eller derover er prisen 10.300 kr. ekskl. moms pr. billet. 

WORKSHOPPEN LEDES AF: 

1: PAUL SKINNER  

Paul Skinner er forfatter til bogen: Collaborative Advantage: How collaboration beats competition as a strategy for success (2018). Paul er dertil stifter af Agency of the Future, hvor han hjælper kunder til at skabe fordelagtige samarbejder (collaborative advantages), der driver organisationer til success. Endelig er Paul Skinner stifter af Pimp my Cause, som i over 2000 tilfælde af 'den gode sags tjeneste' understøtter individer og teams pro bono med deres marketingsudfordringer.

På podcasten hér, fra The Extraordinary Business Book Club, kan du lytte til Paul Skinners tanker om 'the Collaborative Advantage'. 

2: VIBEKE VAD BAUNSGAARD, PhD

Vibeke Vad Baunsgaard er direktør på det globale ledelses- og managementmagasin ManageMagazine og æresforsker ved University of Technology, Sydney. Vibeke er PhD i Organisationsstudier og Innovationsledelse, og forsker i, og publicerer om, Dominerende Logikker og barrierer for samarbejde på tværs af funktionsområder.

BEMÆRK: WORKSHOPPEN AFHOLDES PÅ ENGELSK

UDBYTTE AF 2-DAGS WORKSHOP 

Workshoppen vil hjælpe dig til at tænke anderledes om dine daglige aktiviteter og om den organisation, som du indgår i. Du vil således blive hjulpet til at se nye muligheder for handling.

Lær, blandt andet, hvordan du:

  • leder dig selv 
  • går fra intentionsstadiet til at formulere stålfaste beslutninger med resultater
  • skaber premisser og grobund for reel forandring
  • bruger sprog til at skabe virkelighed
  • forstår andre og bliver forstået
  • nedbryder egne og andres barrierer for samarbejde
  • identificerer din organisations formål - herunder vision og mission
  • bevæger dig fra brand-identitet til brand-agenda med et tydeligt 'Call to Action'
  • skaber rammer, betingelser og muligheder for det fordelagtige samarbejde
  • engagerer andre mennesker i det formål, som du har formuleret
  • får en dybere forståelse for de mennesker, som du 'servicerer'
  • bygger fordelaftige partnerskaber, som udgør en drivkraft, der ikke kunne eksistere uden samarbejdet
  • danner fordelagtige partnerskaber, der ikke kun er profitmæssigt at foretrække, men tilfører 'slutbrugere' stor værdi - uanset om det er kunder, patienter, elever, medarbejdere, andre virksomheder eller andet.

Alle deltagere modtager en signeret kopi af Paul Skinners bog: Collaborative Advantage: How collaboration beats competition as a strategy for success.



FORPLEJNING OG PARKERING ER INKLUDERET I PRISEN

Under arrangementet nyder vi Radissons lækre Brain Food mødepakke som inkluderer kildevand, te og kaffe under hele workshoppen. Om formiddagen kan du umiddelbart før vi starter nyde et udvalg af lækkert brød og frisk frugt. Til frokost forkæles vi med lækker frokostbuffet inkl. 1 vand begge dage. Om eftermiddagen serveres der til kaffen/teen noget sødt og igen frisk frugt.

Der er gratis parkeringskort til alle deltagere under hele workshoppen, og der er naturligvis adgang til trådløst netværk.


PROGRAM FOR 2-DAGS WORKSHOP 28-29. MARTS 2019

 DAG 1: SELVLEDELSE OG SAMARBEJDE PÅ TVÆRS

 8:30 -  9:00 _ _Morgenkaffe/te med udvalg af lækkert brød og frisk frugt (Foyer)

 9:00 -  9:30 _ _VELKOMST OG PRÆSENTATION

 9:30 - 12:00 _ _Præsentation ved Vibeke Vad Baunsgaard:  

                         Selvledelsens 8 TRIN

                         Diskussion, workshopøvelser og opsamling på selvledelse

12:00 - 13:00 _ _FROKOST: Lækker frokostbuffet med vand (Restauranten)

13:00 - 14:30 _ _Præsentation af teoretisk/pratisk forståelsesramme:  

                         Dominerende Logikker ved Vibeke Vad Baunsgaard

                         Diskussion, workshopøvelser og opsamling på Dominerende Logikker

14:30 - 15:00 _ _EFTERMIDDAGSPAUSE: Kaffe/te med sødt og frugt (Foyer)

15:00 - 16:00 _ _Q & A - samt samlet læring på tværs af dagens diskussioner, 

                         eksempler samt videre lærings- og anvendelsesmuligheder

16:00  _ _ _ _ _ _TAK FOR I DAG - PÅ GENSYN I MORGEN

                                               

 DAG 2: DET FORDELAGTIGE SAMARBEJDE - THE COLLABORATIVE ADVANTAGE

 8:30 -  9:00 _ _Morgenkaffe/te med udvalg af lækkert brød og frisk frugt (Foyer)

 9:00 -  9:30 _ _OPFØLGNING OG INDLEDNING TIL DAGENS PROGRAM

 9:30 - 12:00 _ _Præsentation ved Paul Skinner: 

                         The Collaborative Advantage

                         Diskussion, workshopøvelser og opsamling på 

                         The Collaborative Advantage

12:00 - 13:00 _ _FROKOST: Lækker frokostbuffet med vand (Restauranten)

13:00 - 14:30 _ _Præsentation af teoretisk/pratisk forståelsesramme: 

                         The Outside In framework ved Paul Skinner

                         Diskussion, workshopøvelser og opsamling på arbejdet 

                         med The Outside In framework/værktøj

14:30 - 15:00 _ _EFTERMIDDAGSPAUSE: Kaffe/te med sødt og frugt (Foyer)

15:00 - 16:00 _ _Q & A - samt samlet læring på tværs af dagenes 

                         diskussioner, eksempler samt videre lærings- og anvendelsesmuligheder.

16:00  _ _ _ _ _ _TAK FOR NU OG PÅ GENSYN EN ANDEN GANG

Målgruppe:

Alle der ønsker at lede sig selv og andre til større lykke og bedre relationer, samarbejde og partnerskaber.

Workshoppen er således relevant på tværs af ledere og medarbejdere i virksomheder, offentlige organisationer og non-profit organisationer. I tilfælde af spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte Vibeke Vad Baunsgaard på Mobil: 5059 5013 eller på vibeke@managemagazine.com

Efter workshoppen

Vi anbefaler, at du tager dine egne notater igennem hele workshoppen og afsætter reel tid til reflektion over de presenterede pointer, redskaber og tanker. Hertil anbefaler vi, at du læser Paul Skinners bog og sammenligner dine egne oplevelser, reflektioner og notater med bogens eksempler og forslag. Du er altid velkommen til at rette henvendelse til Vibeke i tilfælde af eventuelle spørgsmål.               

BEMÆRK: WORKSHOPPEN AFHOLDES PÅ ENGELSK


TESTIMONIALS FOR PAUL SKINNER

‘A powerful approach for ambitious and brave leaders. This book will undoubtedly enable you to overcome big challenges and encourage you to make the changes you want to see’

- Gemma Greaves, Chief Executive of The Marketing Society

'This is a profound provocation as to the imperative of a collaborative mindset in an ever more volatile world. Paul has defined a model, and brought it to life with a wide variety of helpful examples, making it applicable to almost any challenge a business or brand might face.'

- Mark Evans, Chief Marketing Officer, Direct Line Group

'Collaborative Advantage offers the perfect recipe for successful businesses that improve lives' 

- Ben Cohen and Jerry Greenfield, co-Founders of Ben and Jerry's

'A valuable contribution to the vital task of getting people to see the business world as a complex, interconnected ecosystem, rather than as a sharp-elbowed race to the bottom' 

- Rory Sutherland, Vice-chairman of Ogilvy Group UK, and the Spectator's 'Wiki Man'

TESTIMONIALS FOR VIBEKE VAD BAUNSGAARD, PhD

‘Vibeke came in and conquered the room with her deep knowledge and passion for business leadership and organization. Vibeke, she doesn’t copy, she dares find her own way built on research, facts, and from networking with the most visionary and influential people in international business and leadership. Vibeke always brings her heart and best intentions to the table. You can be sure to take away lots of food for thought and inspiration to pour directly into your own life and business’ 

- Anne Krog Iversen, Chief DNA & Culture Officer at TimeXtender

'I highly recommend Dr. Baunsgaard, who facilitates strategic decision-making at my company Apparat. We do monthly strategic sparring sessions, and I always get useful constructive feedback that I can translate into optimizing my ways of doing business. Our strategic sessions are particularly helpful in terms of identifying new opportunities and identify blind spots and thereby get to the root causes of things otherwise easily overlooked. In sum, Vibeke’s strategic advice and holistic view are valuable assets for my company and drives Apparat to better results'.

- Lars Steen Møller, Owner and Managing Director at Apparat.


”Vibeke lavede et fremragende indlæg, der virkeligt fik folk til at tænke over, hvorfor vi har den adfærd vi har. Det var underholdende, men samtidig meget fakta-baseret. Der er ingen tvivl om, at Vibeke er med til at få folk til at have et mere åbent mindset, og at hendes tanker vil forbedre samarbejdet for alle der skal skabe store ting sammen i teams.”

- Heine Krog Iversen, CEO og Stifter af TimeXtender


Organiser

ManageMagazine afholder events af TOP-KVALITET. Læs mere hér om de enkelte events eller del dem med venner & kolleger Følg os og bliv opdateret på nye events. Vi sikrer den høje kvalitet ved kun at engagere passionerede professionelle.

Venue

Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus, Margrethepladsen 1, 8000 Aarhus

FAQ

  • I have not received my ticket via email. What should I do?

    The first thing to do is check your spam/junk filters and inboxes. Your tickets were sent as an attachment and can be thought of as spam by some email services. Alternatively, you can always find your tickets in your Billetto account that you can access in the browsers or the dedicated Billetto app. For more help with this, read here.

  • I wish to cancel my ticket and receive a refund. What should I do?

    The approval of refunds is entirely at the event organiser’s discretion, and you should get in contact with the event organiser to discuss what options are available to you. To get in touch with the event organiser, simply reply to your order confirmation email or use the "Contact organiser" form on the organiser's profile. For more help with this, read here.

  • I have registered on the waiting list, what happens now?

    If more tickets become available you will be notified (by email) amongst others who have joined the list. Purchasing is on a first-come first-serve basis. For more information, read here.

  • Where do I find a link to an online event?

    Check your order confirmation page or order confirmation email. Usually, the organiser of the event provides the details in the order confirmation email or they might send you a follow-up email with a link to their online event. You might also want to read the event description on Billetto where an event organiser should describe how to join the event online. For more information on this, read here.

  • What is refund protection and why would I need it?

    Refund Protection provides you with the assurance that if unforeseen and unavoidable circumstances interfere with your ability to attend an event you can claim a refund. For more information on this, read here.