Zum Hauptinhalt springen

Veranstaltung beendet - Haben Sie diese Veranstaltung verpasst?

Sehen Sie sich diese handverlesene Auswahl an!Für Details zu vergangenen Veranstaltungen scrollen Sie einfach nach unten.
Laden...
 
 
Nearby events
Laden...
 
 
Begivenheder af samme kind
Laden...
 
 
Ereignisse desselben Typs

Mød brugernes behov – og skab forretning - Udskudt til foråret 2021

Veranstaltung beendet

Mød brugernes behov – og skab forretning - Udskudt til foråret 2021

Von 300,00 DKK

Ort

Datum

03. November 2020, 08:00 Uhr - 01. April 2021, 10:00 Uhr

Beschreibung

Fire lyse tirsdage i foråret 2021, byder Danmarks Medie- og Journalisthøjskole på morgenmad serveret sammen med en række spændende indsigter og metoder inden for designtænkning.

Forløbet henvender sig både til ledere og medarbejdere, der ønsker at forstå de muligheder, som designtænkning tilbyder samt metoderne til at føre dem ud i livet.

Design er uden tvivl en succesfuld investering for rigtig mange virksomheder, men designtænkning handler om mere end bundlinje. Det repræsenterer en anderledes brugerorienteret og kreativ tilgang til verden, dit arbejde, din virksomhed og dit liv. Det handler grundlæggende om at genkende og forstå brugeradfærd – og om at handle på den. Om at ’se’ og skabe flere muligheder og løsninger, være mere eksperimenterende og blive bedre til at agere i kompleksitet og forandring. 

Trænger du til at få vendt tingene på hovedet og se dem på ny? Lær at redefinere problemstillinger, skabe indsigtsbaserede løsninger og bliv klogere på værdien af designkompetencer i arbejdslivet og i privatlivet. Dagene introducerer forskellige felter inden for design i et anvendelsesorienteret format, hvor teori og praksis kombineres.

Underviser: Kirsten Bonde Sørensen, designer, MA, ph.d. og tidligere lektor i strategisk design, Parsons New School of Design, Paris. Docent/ Forskning og Viden, Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Tirsdag : Designtænkning – en anderledes tilgang også til forretningsudvikling
Tirsdag : Servicedesign – empati og forståelse for mennesker i systemet
Tirsdag : Designtænkning på individplan – redesign dit liv, dit lederskab, dine værdier
Tirsdag : Co-creation – at skabe sammen, fremtidens lederskab?                                                                            

Læg mærke til, at det er et samlet forløb du køber adgang til.

Det er ikke muligt kun at købe adgang til enkelte dage. Men bliver du forhindret i at deltage én af gangene, så tag kontakt til os. Så hjælper vi med, at du stadig kan følge med trods fravær. 

Programmet på dagene:

8.00-8.15 Forsyn dig med morgenmad og kaffe/the

8.15-9.00 Første del af indlæg

9.00-9.15 Kaffepause og networking.

9.15-10.00 Anden del af indlæg

Evt. frivillig networking

Hele forløbet koster 300 kr. plus moms. Din tilmelding er bindende.

Om DMJX - Kurser & Videreuddannelse 
DMJX Kurser og videreuddannelse gør ca. 1.200 kursister bedre til deres arbejde hvert år. Vi udbyder kurser inden for kommunikation, visuel kommunikation, journalistik og SoMe og har masser af events året igennem, som skal inspirere til at handle, skabe og gøre. Det vil vi anspore til gennem brainy breakfast, masterclasses, hackathons, co-labs og gå-hjem-møder. Tag endelig fat i os her, hvis du har en idé til et arrangement. Og kig nærmere på vores kursusudbud her.


Tilmeld dig DMJX-nyhedsbrev her, for at høre mere om arrangementer, der inspirerer dig til at gøre noget selv.

Eventsort

Danmarks Medie- og Journalisthøjskole - Campus Aarhus DMJX, Helsingforsgade 6A, 8200 Aarhus

FAQ

  • Ich habe mein Ticket nicht per Mail erhalten. Was soll ich tun?

    Das erste was zu tun ist, ist dein Spam/Junk Filter und deine Inbox zu überprüfen. Deine Tickets wurden als Anhang verschickt und können von manchen Email-Diensten als Spam markiert werden. Alternativ kannst du deine Tickets immer in deinem Billetto-Account finden, welcher über einen Browser oder die Billetto-App verfügbar ist. Für mehr Hilfe damit, hier lesen.

  • Ich möchte meine Tickets stornieren und eine Erstattung erhalten. Was soll ich tun?

    Die Genehmigung einer Erstattung erfolgt ausschließlich durch Beurteilung des Veranstalters. Du solltest sie kontaktieren, um herauszufinden welche Möglichkeiten dir zur Verfügung stehen. Um dich mit einem Eventveranstalter in Verbindung zu setzen, antworte einfach auf die Bestätigungsemail oder nutze das "Veranstalter kontaktieren" Formular auf ihrem Profil. Für mehr Hilfe damit, hier lesen.

  • Ich habe mich auf der Warteliste registriert, was passiert nun?

    Falls mehr Tickets verfügbar werden, wirst du benachrichtigt (per Email), sowie andere der Liste beigetreten sind. Käufe finden auf einer First-come-first-serve Basis statt. Für mehr Information, hier lesen.

  • Wo finde ich den Link zu einem Online-Event?

    Sieh auf der Bestätigungsseite oder in deiner Bestätigungsmail nach. Normalerweise teilt der Veranstalter die Details in der Bestätigungsmail mit oder er könnte dir eine Follow-up-Mail mit einem Link zum Online-Event zukommen lassen. Du könntest eventuell auch die Eventbeschreibung aus Billetto durchlesen, wo Veranstalter beschreiben sollten,wie man dem Event online beitritt. Für mehr Info, hier lesen.

  • Was ist Erstattungsschutz und wieso brauche ich ihn?

    Erstattungsschutz sichert dich ab, falls unvorhergesehene und unumgängliche Umstände dich daran hindern, am Event teilzunehmen. Für mehr Info, hier lesen.