skip to main content

Evenement afgelopen - Heb je dit evenement gemist?

Bekijk deze zelfgekozen favorieten!Scroll naar beneden voor meer informatie over eerdere evenementen.
Momentje...
 
 
Nearby events
Momentje...
 
 
Begivenheder af samme kind
Momentje...
 
 
Evenementen van hetzelfde type

Sådan sikrer du, at dit brand er klar til succes

event afgelopen

Sådan sikrer du, at dit brand er klar til succes

Vanaf 799,00 DKK

Locatie

Datum

14 Mei 2020 15:00 - 17:30
Billetto Peace of Mind
Boek met vertrouwen: Billetto garandeert terugbetalingen voor geannuleerde evenementen, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken. Lees meer

Beschrijving

Sådan sikrer du, at dit brand er klar til succes

Er du nogle gange en smule i tvivl om, hvordan du skal tale til dine forbrugere, og hvad det nu i virkeligheden er, der er essensen af dit brand? Ved du måske godt, hvad I står for, men er du i tvivl om, hvorvidt forbrugerne ser jer tydeligt?

Vil du gerne sælge til flere kunder, sikre genkøb hos eksisterende kunder og sørge for, at loyaliteten hos dine forbrugere er i top?

Ved du ikke altid, hvordan forbrugerne kommer til at drømme om præcis dit brand, og hvordan din kommunikation bliver nøglen i det? Og kan dine nuværende og kommende kunder ikke altid gennemskue, hvordan de kan finde sig selv i din brandfortælling?

Så er vores miniworkshop noget for dig! For på 2,5 time går vi i dybden med forståelse af netop dit brand med oplæg, øvelser (vi lover, der ikke er gruppearbejde) og faglige indspark, der på kort tid giver dig et løft, så du ser dit brand og dine kunder tydeligt og ved, hvordan du skal kommunikere, så de kan forstå dig.

Det KAN være svært – men med vores eftermiddagsworkshop får du genvejene.

Derfor:

Bliv mere sikker på hvordan du brander effektivt, enkelt og virkningsfuldt med en eftermiddagsworkshop, hvor vi med højt vidensniveau og tempo sætter fokus på dit brand, og hvordan du sikrer, at det er klar til de forbrugertendenser, der kommer til at præge fremtiden.

Workshoppen er til dig …

der varetager et stort eller lille brands interesser, hvad enten du arbejder strategisk eller hands on med sociale medier, pressearbejde, kommunikation eller salg.

Workshoppen er også for dig, der arbejder for mindre virksomheder eller webshops eller dig, der driver din egen enkeltmandsvirksomhed.


Det siger tidligere deltagere:

”Tak for en superinspirerende miniworkshop om branding, hvor vi på få timer både blev klogere på, hvad branding handler om og fik nogle gode, brugbare værktøjer med hjem. Med humor og passion nåede I vidt omkring og gjorde et komplekst emne spændende og konkret: ”Man får de kunder, man kalder på”! 

Vi var også vilde med, at det var et lille forum, så stemningen var hyggelig og intim, og I var supergode til at inddrage alle. Gentag, gentag, gentag …”

Louise og Claire, Words on Words translation

Statig i tvivl?

Læs her hvad Mette synes:

 Mini workshoppen var for mig et perfekt startskud på det nye år. Jeg fik fokus på nogle vigtige områder og konkrete værktøjer at arbejde videre med i min forretningsudvikling især ifht. kommunikation. 

Både Julia og Anne-Sophie er meget inspirerende, dygtige og supplere hinanden på en skøn måde, som giver en varm, imødekommende og hyggelig stemning. 

Jeg havde ikke fået nok af dem, da jeg gik, så bookede 1:1 session efterfølgende, fordi jeg tror på, de kan hjælpe mig i den helt rigtige retning. 

Mette Korsholm, byKorsholm

"Jeg har været til workshops hos Lahme flere gange, og denne var ligesom de forrige både inspirerende og direkte implementerbar i mit daglige arbejde. Udover at gå derfra med konkrete eksempler og to do’s gav workshoppen mig også fornyet energi og nye ideer til mit videre arbejde med branding. Stemningen er altid i top med disse to dygtige og inspirerende damer!"

Mariella Hostrup Buus, marketingkoordinator, Lene Bjerre Design



Forberedelse

Inden din deltagelse får du tilsendt et kort spørgeskema, så vi, allerede inden du ankommer, har taget stilling til de ting, du gerne vil have ud af workshoppen, og så vi kender dine overvejelser.

Vi anbefaler også, at du læser vores TrendRapport, som du kan finde her.

Dine undervisere

Du får fornøjelsen af:

Julia Lahme, direktør i Lahme Kommunikation, øvet foredragsholder, forfatter og kommunikationsekspert.

Anne-Sophie Lahme, kontaktchef i Lahme Kommunikation, der til dagligt arbejder med kommunikation, branding og udviklingsstrategier for nogle af Danmarks største og mindste virksomheder.

NB: Der er tale om et lille eksklusivt arrangement, hvor vi giver plads til deltagernes udfordringer og spørgsmål.

Vi åbner dørene klokken 14.45, og vi begynder klokken 15.00 og slutter senest klokken 17.30.

Der er snacks og kaffe undervejs.

Rabat:
Er I 2 eller flere fra samme virksomhed, giver vi 25 % rabat på plads nummer to. Kontakt info@lahme.dk for at aftale nærmere.

Organisator

Her kan du købe pladser på kurser, workshops og events hos Lahme Kommunikation.

Locatie

Jens Kofods Gade 1, 1268 København

FAQ

  • Ik heb mijn ticket niet via e-mail ontvangen. Wat moet ik nu doen?

    Het eerste wat je moet doen is je spam/junk filters en inboxen controleren. Je tickets werden verzonden als een bijlage en kunnen door sommige e-maildiensten als spam worden beschouwd. Als alternatief kun je altijd je tickets vinden in je Billetto account dat je kunt openen in de browsers of de speciale Billetto app. Voor meer informatie raadpleeg, .

  • Ik wil mijn ticket annuleren en mijn geld terugkrijgen. Wat moet ik doen?

    De goedkeuring van terugbetalingen is de beslissing van de organisator van het evenement, en je dient contact op te nemen met de organisator van het evenement om te bespreken welke opties voor jou beschikbaar zijn. Om in contact te komen met de organisator van het evenement, hoef je alleen maar te antwoorden op de bevestigingsmail van je bestelling of het formulier "Contact opnemen met organisator" op het profiel van de organisator te gebruiken. Voor meer informatie, raadpleeg de gids, hier.

  • Ik heb me ingeschreven op de wachtlijst, wat gebeurt er nu?

    Als er meer kaarten beschikbaar komen wordt je op de hoogte gesteld (via email), samen met de anderen die op de lijst staan. Kopen van de kaarten is op een first-come first-serve manier. Voor meer informatie kun je hier lezen.

  • Waar vind ik een link naar een online evenement?

    Controleer je orderbevestigingspagina of orderbevestigingsmail. Gewoonlijk verstrekt de organisator van het evenement de details in de e-mail met de orderbevestiging of ze kunnen je een vervolgmail sturen met een link naar hun online evenement. Misschien wil je ook de evenementbeschrijving op Billetto lezen, waar een evenementorganisator moet beschrijven hoe hij online aan het evenement kan deelnemen. Voor meer informatie hierover, kun je hier lezen.

  • Wat is restitutiebescherming en waarom heb ik die nodig?

    Restitutiebescherming biedt je de zekerheid dat als onvoorziene en onvermijdelijke omstandigheden je mogelijkheid om een ​​evenement bij te wonen in de weg staan, je een restitutie kunt claimen. Voor meer informatie hierover kun je hier lezen.