Arbejdsglædeambassadør kursus
Arbejdsglædeambassadør kursus
Vanaf 6.000,00 DKK
Locatie
Datum
Beschrijving
Arbejdsglædeambassadør
Dette kursus er for dig der vil gøre en forskel på din arbejdsplads. Vi sætter fokus på arbejdsglæde og hvordan du kan være med til at tage ansvar for at skabe mere arbejdsglæde – for dig selv og for dine kolleger. Naturligvis med en masse konkrete redskaber du kan bruge bagefter.
Om
dagen
Vores
kursus er baseret på den nyeste forskning og viden om arbejdsglæde.
Det bliver inspirerende, sjovt, håndgribeligt og brugbart. I løbet
af dagen veksler vi mellem oplæg, dialog, refleksionsøvelser og
gruppearbejde.
Du vil som arbejdsglædeambassadør gå fra dagen med:
- Ny viden og inspiration
- Redskaber du kan bruge til at skabe mere arbejdsglæde
- En idébank med arbejdsglædeinitiativer
- En plan for hvad du vil gøre – både for din egen og dit teams arbejdsglæde
- Energien til at skabe en endnu gladere afdeling/arbejdsplads
Inden kurset
Inden
kurset skal du forberede dig ved at se en 25 minutters video
Efter kurset
Værdien skabes ikke kun på dagen – den skabes i ugerne og månederne efter. Selvfølgelig bliver det et lærerigt, hyggelig og inspirerende kursus, men hvis du ikke aktivt gør noget efter dagen, sker der ikke noget. Derfor skal du være forberedt på at bruge tid og holde fokus på arbejdsglæden i månederne efter. Du får en sparringspartner (fra kurset), som du kan dele erfaringer med.
Agenda:
08:30
Morgenmad
09:00
Introduktion til arbejdsglæde – hvad er det og hvorfor er det
vigtigt?
10:30
Pause
10:45
Værktøjskasse
12:30
Frokost
13:15 Arbejdsglæde i travle tider og forandringstider
13:30
Plan for arbejdsglæden
14:30
Pause
14:50
Opsamling plan for arbejdsglæden
15:30
Personlig plan for arbejdsglæden
15:45
Opsummering og afslutning
16:00
Tak for i dag
Du finder en detaljeret beskrivelse af hvert
punkt i programmet her:
https://arbejdsglaedenu.dk/portfolio/201911agamb/
Pris
DKK 4.800 ekskl. moms pr deltager
Prisen inkluderer:
-
1-dags
kursus
- Morgenmad, frokost samt kaffe/the og vand hele dagen
- Hand-outs med praktiske tips
- Bogen “52 glade mandage”
- Alle slides, videoer og materialer
Har du brug for en faktura via EAN? Ikke noget problem - send en mail med jeres faktureringsdetaljer til patricia@arbejdsglaedenu.dk.
Vær opmærksom på
For at deltagerne på kurset får størst udbytte, gennemfører vi kurset med minimum 10 personer og maksimum 30 personer.
Hele dagen afholdes på dansk.
Vores afbestillingsregler er:
Afbestilling op til 2 måneder før kursusstart: 100% refusion
Afbestilling op til 1 måned før kursusstart: 50% refusion
Afbestilling modtaget derefter refunderes ikke, men billetten kan overføres til en anden person før kursusstart.
Organisator
Vi er Danmarks førende eksperter i arbejdsglæde. Vi holder workshops, foredrag, lederkurser, konferencer og meget andet for kunder i Danmark og i over 50 andre lande.
https://arbejdsglaedenu.dk/
Locatie
MBK MBK, Pilestræde 61, 1112 København
FAQ
-
Ik heb mijn ticket niet via e-mail ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Het eerste wat je moet doen is je spam/junk filters en inboxen controleren. Je tickets werden verzonden als een bijlage en kunnen door sommige e-maildiensten als spam worden beschouwd. Als alternatief kun je altijd je tickets vinden in je Billetto account dat je kunt openen in de browsers of de speciale Billetto app. Voor meer informatie raadpleeg, .
-
Ik wil mijn ticket annuleren en mijn geld terugkrijgen. Wat moet ik doen?
De goedkeuring van terugbetalingen is de beslissing van de organisator van het evenement, en je dient contact op te nemen met de organisator van het evenement om te bespreken welke opties voor jou beschikbaar zijn. Om in contact te komen met de organisator van het evenement, hoef je alleen maar te antwoorden op de bevestigingsmail van je bestelling of het formulier "Contact opnemen met organisator" op het profiel van de organisator te gebruiken. Voor meer informatie, raadpleeg de gids, hier.
-
Ik heb me ingeschreven op de wachtlijst, wat gebeurt er nu?
Als er meer kaarten beschikbaar komen wordt je op de hoogte gesteld (via email), samen met de anderen die op de lijst staan. Kopen van de kaarten is op een first-come first-serve manier. Voor meer informatie kun je hier lezen.
-
Waar vind ik een link naar een online evenement?
Controleer je orderbevestigingspagina of orderbevestigingsmail. Gewoonlijk verstrekt de organisator van het evenement de details in de e-mail met de orderbevestiging of ze kunnen je een vervolgmail sturen met een link naar hun online evenement. Misschien wil je ook de evenementbeschrijving op Billetto lezen, waar een evenementorganisator moet beschrijven hoe hij online aan het evenement kan deelnemen. Voor meer informatie hierover, kun je hier lezen.
-
Wat is restitutiebescherming en waarom heb ik die nodig?
Restitutiebescherming biedt je de zekerheid dat als onvoorziene en onvermijdelijke omstandigheden je mogelijkheid om een evenement bij te wonen in de weg staan, je een restitutie kunt claimen. Voor meer informatie hierover kun je hier lezen.
Arbejdsglædeambassadør kursus
Vanaf 6.000,00 DKK