Zum Hauptinhalt springen

Veranstaltung beendet - Haben Sie diese Veranstaltung verpasst?

Sehen Sie sich diese handverlesene Auswahl an!Für Details zu vergangenen Veranstaltungen scrollen Sie einfach nach unten.
Laden...
 
 
Nearby events
Laden...
 
 
Begivenheder af samme kind
Laden...
 
 
Ereignisse desselben Typs

AUNINGLØBET 2019 - EFTERTILMELDING I MÅLOMRÅDET FRA KL. 16.00...

Veranstaltung beendet

AUNINGLØBET 2019 - EFTERTILMELDING I MÅLOMRÅDET FRA KL. 16.00...

Von 35,00 DKK

Ort

Datum

13. Juni 2019, 18:00 Uhr - 21:00

Beschreibung

DU KAN NÅ DET ENDNU! 

EFTERTILMELDING KAN LAVES IDAG 13/6 I INDSKRIVNINGSTELTET FRA KL. 16.00 I MÅLOMRÅDET.... 


AuningLøbet er for flere gode formål. Nyd din motion sammen med andre og mærk glæden ved at få dig rørt og få nye gode oplevelser. Overskud fra startgebyr og sponsorbidrag i 2019 går ubeskåret til Børnecancerfonden og Julemærkefonden. Starten går fra Centervej mellem Superbrugsen og Auning Apotek.

Læs mere om AuningLøbet på AuningLøbet hjemmeside eller på AuningLøbets Facebook-siden


VÆLG mellem 3 løberuter:
- 21 km. halvmaraton (cannonball 2 x 10 km. rute - starter som første løb af alle starter)
- 10,5 km. løberuten løbes på forskelligt underlag som asfalt, fortov, grusvej og skovvej
- 6 km. løberuten løbes på stabilt underlag og er også velegnet til babyjogger/klapvogn

Startgebyr for løberuterne:
- 21 km med et startgebyr på 80 kr. (Køb på dagen 90 kr.)
- 10,5 km med et startgebyr på 50 kr. (Køb på dagen 60 kr.) 
- 6 km med et startgebyr på 35 kr. (Køb på dagen 45 kr.) 


VÆLG mellem 3 cykelruter:

- 60 km. cykelruten er velegnet til racercykel og motionister – cykelhjelm er påbudt
- 35 km. ruten er for alle slags cykler og for såvel voksne som børn – cykelhjem anbefales
- ​​20 km. ruten er for alle slags cykler og for såvel voksne som børn - cykelhjelm anbefales

Startgebyr for cykelruterne:
- 60 km med startgebyr på 90 kr. (Køb på dagen 100 kr.)
- 35 km med startgebyr på 50 kr. (Køb på dagen 60 kr.)
- 20 km med startgebyr på 35 kr. (Køb på dagen 45 kr.)


VÆLG POWER WALK (NYHED)
- 6 km power walk på forskelligt underlag som asfalt, fortov, grusvej og skovvej

Startgebyr for POWER WALK:

- 6 km med et startgebyr på 35 kr. (Køb på dagen 45 kr.)


ELLER VÆLG en gå-tur med motionsbanko

- 3 km gå-ruten på stabilt underlag og er også velegnet til babyjogger/klapvogn.  

Startgebyr for motionsbanko (KØBES PÅ LØBSDAGEN I TELTET):
- Bankoplader á 20 kr. 
- 40 kr. for 2 plader
- 50 kr. for 3 plader

Hele overskuddet fra AuningLøbet 2019 går til Børnecancerfonden og Julemærkefonden.

Veranstalter

AuningLøbet arrangeres i samarbejde mellem Auning Motions Klub (AMK), Lions Club Gl. Estrup og Lions Club Svanerne.

Eventsort

Centervej 5, 8963 Auning

FAQ

  • Ich habe mein Ticket nicht per Mail erhalten. Was soll ich tun?

    Das erste was zu tun ist, ist dein Spam/Junk Filter und deine Inbox zu überprüfen. Deine Tickets wurden als Anhang verschickt und können von manchen Email-Diensten als Spam markiert werden. Alternativ kannst du deine Tickets immer in deinem Billetto-Account finden, welcher über einen Browser oder die Billetto-App verfügbar ist. Für mehr Hilfe damit, hier lesen.

  • Ich möchte meine Tickets stornieren und eine Erstattung erhalten. Was soll ich tun?

    Die Genehmigung einer Erstattung erfolgt ausschließlich durch Beurteilung des Veranstalters. Du solltest sie kontaktieren, um herauszufinden welche Möglichkeiten dir zur Verfügung stehen. Um dich mit einem Eventveranstalter in Verbindung zu setzen, antworte einfach auf die Bestätigungsemail oder nutze das "Veranstalter kontaktieren" Formular auf ihrem Profil. Für mehr Hilfe damit, hier lesen.

  • Ich habe mich auf der Warteliste registriert, was passiert nun?

    Falls mehr Tickets verfügbar werden, wirst du benachrichtigt (per Email), sowie andere der Liste beigetreten sind. Käufe finden auf einer First-come-first-serve Basis statt. Für mehr Information, hier lesen.

  • Wo finde ich den Link zu einem Online-Event?

    Sieh auf der Bestätigungsseite oder in deiner Bestätigungsmail nach. Normalerweise teilt der Veranstalter die Details in der Bestätigungsmail mit oder er könnte dir eine Follow-up-Mail mit einem Link zum Online-Event zukommen lassen. Du könntest eventuell auch die Eventbeschreibung aus Billetto durchlesen, wo Veranstalter beschreiben sollten,wie man dem Event online beitritt. Für mehr Info, hier lesen.

  • Was ist Erstattungsschutz und wieso brauche ich ihn?

    Erstattungsschutz sichert dich ab, falls unvorhergesehene und unumgängliche Umstände dich daran hindern, am Event teilzunehmen. Für mehr Info, hier lesen.