skip to main content

Event ended - Missed this event?

Check out these handpicked upcoming ones!For past event details, just scroll down.
Loading...
 
 
Nearby events
Loading...
 
 
Event from same category
Loading...
 
 
Similar experiences

BestyrelsesVærkstedet® - Kick Off

Event cancelled

BestyrelsesVærkstedet® - Kick Off

From Free

Location

Date

Nov 07 2017 18:00 - 21:00
Billetto Peace of Mind
Book with confidence: Billetto guarantees refunds for cancelled events, ensuring your peace of mind. Learn more

Description

Kom til gratis Kick Off og bliv klogere på BestyrelsesVærkstedet®

En af de afgørende faktorer for virksomhedens succes og vækst er etablering af en professionel bestyrelse, men for mange ejerledere kan det føles som et stort spring at skulle afgive kontrol og blive udfordret på ledelse og strategi af udefrakommende øjne. Nu har ejerledere i Stevns mulighed for at prøve af, hvordan det er at have en professionel bestyrelse på en knap så forpligtende måde gennem tilbuddet ”BestyrelsesVærkstedet®”.

Hvad er BestyrelsesVærkstedet®?

- ConsulTeam Management v/Mogens Birch-Larsen har taget initiativ til Bestyrelsesværkstedet, som er et koncept, der giver dig mulighed for at have en provisorisk bestyrelse tilknyttet igennem et år.

- Din virksomhed får en simuleret bestyrelse med 3 bestyrelsesmedlemmer (som arbejder med bestyrelsesarbejde og virksomhedsrådgivning til dagligt) og 7-8 andre virksomhedsejere.

- Bestyrelsen mødes 8 gange fordelt over ca. 12 måneder

- Du kommer 360 grader rundt om virksomheden set fra et bestyrelsesperspektiv.

- Du arbejder konkret, målrettet og fremtidsorienteret med din virksomhed. Fokus er på udvikling og muligheder.

Er BestyrelsesVærkstedet® noget for mig?

Ja, hvis du:

  • overvejer, om du skal have professionel bestyrelse og gerne vil prøve konceptet af (på en knap så forpligtende måde.
  • ved du burde lave en professionel bestyrelse, men ikke rigtigt tør kaste dig ud i det.
  • gerne vil have sparring 360 grader rundt om din virksomhed i over et år.

Hvad får jeg ud af at deltage?

  • Otte årlige professionelt afviklede arbejdsmøder med ligestillede ejerledere og bestyrelsesmedlemmer.
  • En intensiv udviklingsproces og et personligt kompetenceløft bl.a. gennem ’hjemmeopgaver til næste gang’.
  • Mulighed for sparring med andre ejerledere, bestyrelsesmedlemmer og CEO’s, når du har brug for det mellem møderne f.eks. gennem Skype eller LinkedIn.
  • Inspirerende oplæg med forskellige aktuelle temaer.
  • Et mere sikkert bestyrelses- og beslutningsgrundlag.
  • Øget personlig gennemslagskraft som ejerleder eller bestyrelsesmedlem.
  • Mulighed for at blive en vigtig og aktiv del af et lokalt forankret og fortroligt netværk med andre medlemmer, som du til hver en tid kan trække på.

Pris

Et personligt medlemskab af BestyrelsesVærkstedet® koster Kr. 9.500,00 eks. moms pr. deltager for hele processen, som dækker otte halvdagsmøder. Beløbet dækker udgifterne til møderne samt honorar til de professionelle facilitatorer/den provisoriske bestyrelse for forberedelse, gennemførelse og opfølgning.

Bliv klogere til Kick off

Er du nysgerrig efter at få mere at vide om BestyrelsesVærkstedet®? Så kom til gratis informationsmøde 7. november kl. 18-21 i Tinghuset, Store Heddinge. Tilmeld dig her på Billetto eller via thomas@stevnserhvervsraad.dk.

Spørgsmål?

Kontakt erhvervschef Thomas Christensen tlf. 30619952 eller thomas@stevnserhvervsraad.dk

Venue

Tinghuset, Algade 8, 4660 Store Heddinge

FAQ

  • I have not received my ticket via email. What should I do?

    The first thing to do is check your spam/junk filters and inboxes. Your tickets were sent as an attachment and can be thought of as spam by some email services. Alternatively, you can always find your tickets in your Billetto account that you can access in the browsers or the dedicated Billetto app. For more help with this, read here.

  • I wish to cancel my ticket and receive a refund. What should I do?

    The approval of refunds is entirely at the event organiser’s discretion, and you should get in contact with the event organiser to discuss what options are available to you. To get in touch with the event organiser, simply reply to your order confirmation email or use the "Contact organiser" form on the organiser's profile. For more help with this, read here.

  • I have registered on the waiting list, what happens now?

    If more tickets become available you will be notified (by email) amongst others who have joined the list. Purchasing is on a first-come first-serve basis. For more information, read here.

  • Where do I find a link to an online event?

    Check your order confirmation page or order confirmation email. Usually, the organiser of the event provides the details in the order confirmation email or they might send you a follow-up email with a link to their online event. You might also want to read the event description on Billetto where an event organiser should describe how to join the event online. For more information on this, read here.

  • What is refund protection and why would I need it?

    Refund Protection provides you with the assurance that if unforeseen and unavoidable circumstances interfere with your ability to attend an event you can claim a refund. For more information on this, read here.