skip to main content

L'événement est terminé - Vous avez manqué cet événement ?

Jetez un coup d'œil à ces prochains projets triés sur le volet !Pour plus d'informations sur les événements passés, faites défiler la page.
Chargement...
 
 
Nearby events
Chargement...
 
 
Les avantages d'un même type de produit
Chargement...
 
 
Événements du même type

GADENS BØRNS LUKSUS LOPPER & MODESHOW

événement terminé

GADENS BØRNS LUKSUS LOPPER & MODESHOW

De DKK 25,00

Emplacement

Date

12 Jun 2021 10:00 - 13 Jun 2021 17:00

Description

Kæreste venner,

Vi har glædet os vildt til at invitere jer til GADENS BØRNS LUKSUS LOPPER & MODESHOW d. 12.-13. juni sammen med:

  • Ole Henriksen
  • Sarah Grünewald
  • Søren Le Schmidt (der dog er i lykkelige omstændigheder lige præcis den weekend)
  • Rikke Hertz
  • Manu Sareen
  • Kamilla Byriel
  • Og vores samarbejdspartner Jan Nygaard A/S, der stiller deres smukke Experience Center i Lyngby til rådighed hele weekenden.


BEGGE DAGE vil byde på:

  • Luksusboder med donerede varer fra vores ambassadørers klædeskab og fra vores genbrugsbutik Luksus Second Hand by Gadens Børn fra brands som Gestuz, Malene Hoecke, Sui Ava, Lovechild 1979, Baum und Pferdgarten, Munthe, Malene Birger, Mads Nørgaard, Klud, Nümph, Aiayu, Silfen Studio, Flora Danica Jewellery, Soulland, Mos Mosh, Lollys Laundry, Cras, Just Female, Second Female og mange flere…
  • Modeshows speaket af Ole Henriksen og Sarah Grünewald og gået af Manu Sareen og Gadens Børns frivillige
  • Mad- og drikkeboder fra bl.a. Mikkeller, Frankly Juice, Jarritos, Lubnan og Peter Larsen Kaffe
  • Og lotteri med lækre gaveposer med produkter fra Ole Henriksen, Rikke Hertz, Palm CPH og mange flere

LØRDAG d. 12. juni omdannes Jan Nygaards parkeringsplads til et stort loppemarked, hvor du kan få fingrene i en stand for 300 kr. (inkl. en entrebillet). Du skal selv have bord og stativer med til dine ting, og hvis du vil slippe for at tage det, du ikke sælger, med hjem igen, vil vores butik gerne være den lykkeligste modtager af det. Du beholder selvfølgelig alt, du tjener selv, mens standprisen går til vores gadebørn <3

VIL DU HAVE EN LOPPESTAND?

Så send en mail til info@gadensboern.org og betal på MobilePay, når bookingen er bekræftet af os. Der er kun 40 stande til salg, så vent ikke for længe med at booke.

SØNDAG d. 13. juni er delt op i to, og du kan enten købe billet til om formiddagen, eftermiddagen eller begge dele. FORMIDDAGEN byder som en ekstra aktivitet på et mini OLE GLOW SHOW, hvor Ole Henriksen fortæller om sit inspirerende entreprenørskab og rejsen dertil, mens EFTERMIDDAGEN står på Q&A med Pia og ambassadørteamet, hvor du kan få mulighed for at stille spørgsmål omkring arbejdet i Gadens Børn, og hvad det betyder for ambassadørerne at være en del af dette projekt.

PROGRAM
Lørdag d. 12. juni kl. 10-17

Kl. 10.00: Loppemarked og dørene til hallen åbner

Kl. 10.00: DJ-set fra Serge Silveira

Kl. 11.30: Lotteritrækning med Rikke Hertz

Kl. 12.30: Gadens Børns frivillige går modeshow

Kl. 13.30: Lotteritrækning med Ole Henriksen & Pia Lindell Qwist

Kl. 14.00: DJ-set fra DJ Rosé

Kl. 14.30: Gadens Børns frivillige går modeshow

Kl. 15.30: Lotteritrækning med Kamilla Byriel


Søndag d. 13. juni kl. 10-13

Kl. 10.00: Dørene til loppehallen åbner

Kl. 10.00: DJ-set fra Serge Silveira

Kl. 10.30: Mini ”Ole Glow Show” om Ole Henriksens iværksætteri

Kl. 11.30: Gadens Børns frivillige og Manu Sareen går modeshow

Kl. 12.45: Lotteritrækning med Sarah Grünewald & Ole Henriksen

Kl. 13.00: Markedet lukker

Søndag den 13. juni kl. 14-17

Kl. 14.00: Dørene til loppehallen åbner

Kl. 14.00: DJ-set fra Nicoline Toft

Kl. 14.30: Q&A med ambassdørerne, Ole Henriksen, Sarah Grünewald, Manu Sareen, Rikke Hertz

og Kamilla Byriel samt stifter, Pia Lindell Qwist

Kl. 15.15: Gadens Børns frivillige og Manu Sareen går modeshow

Kl. 16.45: Lotteritrækning med Sarah Grünewald & Ole Henriksen

Kl. 17.00: Markedet lukker

HVAD KOSTER DET?

Det koster kun 50 kr. at være med, der ligesom alt salg af stande, lodder samt varer i luksusboderne går direkte til at sikre vores gadebørn skolegang, sundhedshjælp og mad hver dag. Børn under 3 år er gratis, mens børn fra 3-7 år koster 25 kr. 

Vi glæder os sådan til at se jer alle sammen igen og til at byde sommeren velkommen med genbrug, god karma og masser af næstekærlighed <3

Organisateur

Kæreste jer,

Gadens Børn og Legeheltene vil rigtig gerne dele meget mere kærlighed og budskabet om vores arbejde for sårbare og udsatte børn ud. Derfor er vi gået sammen med Jan Nygaard AS om at arrangere en velgørenhedsaften for børnene, hvor vi samler ind til at skabe glæde, gode minder og håb for en lysere fremtid for børn, der lever på gaden i Indien, eller er indlagt på hospitaler i Danmark. Jan Nygaard er Gadens Børns forretningsambassadør gennem de sidste tre år, men støtter nu også op om Legeheltene med deres ønske om at fremme børns ret til en sund, tryg og mulighedsrig barndom i år.

Det er d. 23. april 2020, at vi, i rammerne af Jan Nygaards flotte nye Experience Center i Lyngby, ruller ærmerne op i vores fælles kamp for at sikre børnenes ret til en sund, tryg og udfoldelsesrig barndom. 

Gennem intimkoncert med den danske sanger og sangskriver, Alex Ambrose, foredrag med den danske racerkører, Jason Watt, fortællinger fra felten og meget mere er du sikret en intens, hjertevarm og uforglemmelig oplevelse, hvor lige netop din tilværelse gør en forskel. 

For at sikre energien til skabe fantastiske minder sammen vil det være muligt at få fingrene i lækre forfriskninger til små beløb, der, ligesom alt andet på aftenen, går ubeskåret til vores børn. Alt til aftenen er doneret og alle optræder og hjælper gratis i den gode sags tjeneste. 

Vi glæder os meget til at se dig til aften fuld af kærlighed, engagement og god karma, der rækker langt i kampen for værdige børneliv. 

Tag hele familien med og nyd et par smukke timer sammen med os i kærlighed.

De kærligste hilsner,

Gadens Børn, Legeheltene & Jan Nygaard

Lieu

Jan Nygaard A/S Jan Nygaard A/S, Firskovvej 33, 2800 Kongens Lyngby

FAQ (Foire Aux Questions)

  • Je n'ai pas reçu mon billet par e-mail. Que dois-je faire ?

    La première chose à faire est de vérifier vos filtres de spam et votre boîte mail. Vos billets ont été envoyés en tant que pièce jointe et peuvent être considérés comme spam par certains services de messagerie. Sinon, vous pouvez toujours trouver vos billets sur votre compte Billetto auquel vous pouvez accéder dans les navigateurs ou l'application Billetto. Pour plus d'aide à ce sujet, consultez ceci.

  • Je souhaite annuler mon billet et me faire rembourser. Que dois-je faire ?

    L'approbation des remboursements est entièrement décidée par l'organisateur de l'événement, et vous devez prendre contact avec lui pour discuter des options s'offrant à vous. Pour contacter l'organisateur de l'événement, il suffit de répondre à l'e-mail de confirmation de votre commande ou d'utiliser le formulaire "Contacter l'organisateur" sur le profil de l'organisateur. Pour plus d'aide à ce sujet, consultez ceci.

  • Je me suis inscrit sur une liste d'attente, que se passe-t-il désormais ?

    Si des billets supplémentaires sont disponibles, vous en serez informé (par e-mail) parmi les autres personnes qui se sont inscrites sur la liste. Les achats se font selon le principe du premier arrivé, premier servi. Pour plus d'informations, consultez ceci.

  • Où puis-je trouver un lien vers un événement en ligne ?

    Consultez la page de confirmation de votre commande ou l'e-mail de confirmation de votre commande. En général, l'organisateur de l'événement fournit les détails dans l'e-mail de confirmation de la commande ou il peut vous envoyer un e-mail de suivi avec un lien vers son événement en ligne. Vous pouvez également consulter la description de l'événement sur Billetto où l'organisateur de l'événement devrait décrire comment rejoindre l'événement en ligne. Pour plus d'informations à ce sujet, consultez ceci.

  • Qu'est-ce que la protection des remboursements et pourquoi en aurais-je besoin ?

    La protection contre les remboursements vous donne l'assurance qu'en cas de circonstances imprévues et inévitables vous empêchant d'assister à un événement, vous pourrez demander un remboursement. Pour plus d'informations à ce sujet, consultez ceci.