skip to main content

Event ended - Missed this event?

Check out these handpicked upcoming ones!For past event details, just scroll down.
Loading...
 
 
Nearby events
Loading...
 
 
Event from same category
Loading...
 
 
Similar experiences

Gør dit budskab salgbart og tiltræk opmærksomhed

Event ended

Gør dit budskab salgbart og tiltræk opmærksomhed

From DKK 243.75

Location

Date

Apr 05 2019 09:00 - 11:00

Description

Fornemmer du nogle gange, at dine kunder, samarbejdspartnere eller kolleger ikke helt forstår dig? At de virker fjerne i blikket? Måske de slet ikke hører, hvad du siger?

Selv om du gør dig umage med at kommunikere både passioneret og levende, er det ikke ensbetydende med, at dit budskab får den opmærksomhed, som det fortjener.

Årsagen er ofte, at du ikke har sat dig ind i din målgruppe, og dermed ikke kommunikerer på deres præmisser, men ud fra hvad du selv synes er vigtigt. Hvis du vil have opmærksomhed, er du nødt til at være relevant. Dvs sætte dig ind i, hvad der er relevant for målgruppen. Altså dine kunder, dine samarbejdspartnere, dine kolleger.

Hvem tager beslutningen hos dine kunder?
Så hvem er din målgruppe? Hvem er det, der tager beslutningerne eller influerer beslutningsprocessen? Hvordan kan du påvirke beslutningsprocessen i positiv retning? Når du kender beslutningstageren, kan du sætte dig ind i hans eller hendes præferencer, og dermed tilpasse din kommunikation.

Kend beslutningstagerens præferencer og få opmærksomhed
Vi gennemgår karakteristika hos udvalgte persontyper, som ofte er en del af beslutningsprocessen i danske virksomheder. Du kender dem sikkert, men har måske undret dig over, hvad der skal til for at fange deres opmærksomhed. Vi gennemgår også eksempler på, hvad du for alt i verden skal undgå, hvis du vil fastholde deres opmærksomhed.

Med andre ord: I stedet for at gentage dig selv eller 'råbe højere', skal du faktisk bare tilpasse dit budskab til målgruppen. Det er det, som vi kalder for relevans. Eller et salgbart budskab.

Oplægget den 5. april vil være en kombination af praktiske eksempler og teori, og oplægsholderne er Christina Zimmermann og Britt Præst Rudkilde, der er ekspert i personprofiler og salg.

Velkommen til videndeling og netværk hos H52a.

Kreativ Kaffe - business briefing anno 2019 
Kreativ Kaffe er et koncept, der har eksisteret siden 2014 med det formål at fremme videndeling for dem, der ønsker at arbejde professionelt med salg og markedsføring. I 2019 tager vi Kreativ Kaffe til et nyt niveau, når vi introducerer ”Kreativ Kaffe – business briefing”.

Formålet er stadig at fremme videndeling, og det nye er, at vi målretter indholdet til den nysgerrige leder. Har du således ansvar for virksomhedens salg, forretningsudvikling eller kommunikation, og for at skabe resultater i en evig foranderlig verden, vil du givetvis have gavn af at deltage i Kreativ Kaffe – business briefing.

Konceptet
Vi starter kl. 9 og slutter senest kl. 11. Formiddagen vil være en kombination af oplæg, gruppediskussioner og netværk. Vi sørger for kaffe og croissanter, så du skal blot møde op. Tilmelding er dog nødvendig, og det koster kr. 195,- (ex. moms) at deltage pr. gang. Der afholdes typisk 8-10 briefings om året.

Er det noget for mig?
Hvis du arbejder med salg, forretningsudvikling eller kommunikation, vil du uden tvivl få både brugbare fif og gode refleksioner med hjem.

Foredraget afholdes hos H52a i Helsingørsgade 52A, Hillerød.

Bekræftelse på din tilmelding
Når du køber billet her på Billetto, modtager du en bekræftelse på dit køb. Derudover vil du modtage en bekræftelse fra ActOn-CPH ca. 1 en uge før vi ses.

Venue

Helsingørsgade 52A, 3400 Hillerød

FAQ

  • I have not received my ticket via email. What should I do?

    The first thing to do is check your spam/junk filters and inboxes. Your tickets were sent as an attachment and can be thought of as spam by some email services. Alternatively, you can always find your tickets in your Billetto account that you can access in the browsers or the dedicated Billetto app. For more help with this, read here.

  • I wish to cancel my ticket and receive a refund. What should I do?

    The approval of refunds is entirely at the event organiser’s discretion, and you should get in contact with the event organiser to discuss what options are available to you. To get in touch with the event organiser, simply reply to your order confirmation email or use the "Contact organiser" form on the organiser's profile. For more help with this, read here.

  • I have registered on the waiting list, what happens now?

    If more tickets become available you will be notified (by email) amongst others who have joined the list. Purchasing is on a first-come first-serve basis. For more information, read here.

  • Where do I find a link to an online event?

    Check your order confirmation page or order confirmation email. Usually, the organiser of the event provides the details in the order confirmation email or they might send you a follow-up email with a link to their online event. You might also want to read the event description on Billetto where an event organiser should describe how to join the event online. For more information on this, read here.

  • What is refund protection and why would I need it?

    Refund Protection provides you with the assurance that if unforeseen and unavoidable circumstances interfere with your ability to attend an event you can claim a refund. For more information on this, read here.