skip to main content

Evenement afgelopen - Heb je dit evenement gemist?

Bekijk deze zelfgekozen favorieten!Scroll naar beneden voor meer informatie over eerdere evenementen.
Momentje...
 
 
Nearby events
Momentje...
 
 
Begivenheder af samme kind
Momentje...
 
 
Evenementen van hetzelfde type

Gør dit budskab salgbart og tiltræk opmærksomhed

event afgelopen

Gør dit budskab salgbart og tiltræk opmærksomhed

Vanaf 243,75 DKK

Locatie

Datum

05 Apr 2019 09:00 - 11:00

Beschrijving

Fornemmer du nogle gange, at dine kunder, samarbejdspartnere eller kolleger ikke helt forstår dig? At de virker fjerne i blikket? Måske de slet ikke hører, hvad du siger?

Selv om du gør dig umage med at kommunikere både passioneret og levende, er det ikke ensbetydende med, at dit budskab får den opmærksomhed, som det fortjener.

Årsagen er ofte, at du ikke har sat dig ind i din målgruppe, og dermed ikke kommunikerer på deres præmisser, men ud fra hvad du selv synes er vigtigt. Hvis du vil have opmærksomhed, er du nødt til at være relevant. Dvs sætte dig ind i, hvad der er relevant for målgruppen. Altså dine kunder, dine samarbejdspartnere, dine kolleger.

Hvem tager beslutningen hos dine kunder?
Så hvem er din målgruppe? Hvem er det, der tager beslutningerne eller influerer beslutningsprocessen? Hvordan kan du påvirke beslutningsprocessen i positiv retning? Når du kender beslutningstageren, kan du sætte dig ind i hans eller hendes præferencer, og dermed tilpasse din kommunikation.

Kend beslutningstagerens præferencer og få opmærksomhed
Vi gennemgår karakteristika hos udvalgte persontyper, som ofte er en del af beslutningsprocessen i danske virksomheder. Du kender dem sikkert, men har måske undret dig over, hvad der skal til for at fange deres opmærksomhed. Vi gennemgår også eksempler på, hvad du for alt i verden skal undgå, hvis du vil fastholde deres opmærksomhed.

Med andre ord: I stedet for at gentage dig selv eller 'råbe højere', skal du faktisk bare tilpasse dit budskab til målgruppen. Det er det, som vi kalder for relevans. Eller et salgbart budskab.

Oplægget den 5. april vil være en kombination af praktiske eksempler og teori, og oplægsholderne er Christina Zimmermann og Britt Præst Rudkilde, der er ekspert i personprofiler og salg.

Velkommen til videndeling og netværk hos H52a.

Kreativ Kaffe - business briefing anno 2019 
Kreativ Kaffe er et koncept, der har eksisteret siden 2014 med det formål at fremme videndeling for dem, der ønsker at arbejde professionelt med salg og markedsføring. I 2019 tager vi Kreativ Kaffe til et nyt niveau, når vi introducerer ”Kreativ Kaffe – business briefing”.

Formålet er stadig at fremme videndeling, og det nye er, at vi målretter indholdet til den nysgerrige leder. Har du således ansvar for virksomhedens salg, forretningsudvikling eller kommunikation, og for at skabe resultater i en evig foranderlig verden, vil du givetvis have gavn af at deltage i Kreativ Kaffe – business briefing.

Konceptet
Vi starter kl. 9 og slutter senest kl. 11. Formiddagen vil være en kombination af oplæg, gruppediskussioner og netværk. Vi sørger for kaffe og croissanter, så du skal blot møde op. Tilmelding er dog nødvendig, og det koster kr. 195,- (ex. moms) at deltage pr. gang. Der afholdes typisk 8-10 briefings om året.

Er det noget for mig?
Hvis du arbejder med salg, forretningsudvikling eller kommunikation, vil du uden tvivl få både brugbare fif og gode refleksioner med hjem.

Foredraget afholdes hos H52a i Helsingørsgade 52A, Hillerød.

Bekræftelse på din tilmelding
Når du køber billet her på Billetto, modtager du en bekræftelse på dit køb. Derudover vil du modtage en bekræftelse fra ActOn-CPH ca. 1 en uge før vi ses.

Locatie

Helsingørsgade 52A, 3400 Hillerød

FAQ

  • Ik heb mijn ticket niet via e-mail ontvangen. Wat moet ik nu doen?

    Het eerste wat je moet doen is je spam/junk filters en inboxen controleren. Je tickets werden verzonden als een bijlage en kunnen door sommige e-maildiensten als spam worden beschouwd. Als alternatief kun je altijd je tickets vinden in je Billetto account dat je kunt openen in de browsers of de speciale Billetto app. Voor meer informatie raadpleeg, .

  • Ik wil mijn ticket annuleren en mijn geld terugkrijgen. Wat moet ik doen?

    De goedkeuring van terugbetalingen is de beslissing van de organisator van het evenement, en je dient contact op te nemen met de organisator van het evenement om te bespreken welke opties voor jou beschikbaar zijn. Om in contact te komen met de organisator van het evenement, hoef je alleen maar te antwoorden op de bevestigingsmail van je bestelling of het formulier "Contact opnemen met organisator" op het profiel van de organisator te gebruiken. Voor meer informatie, raadpleeg de gids, hier.

  • Ik heb me ingeschreven op de wachtlijst, wat gebeurt er nu?

    Als er meer kaarten beschikbaar komen wordt je op de hoogte gesteld (via email), samen met de anderen die op de lijst staan. Kopen van de kaarten is op een first-come first-serve manier. Voor meer informatie kun je hier lezen.

  • Waar vind ik een link naar een online evenement?

    Controleer je orderbevestigingspagina of orderbevestigingsmail. Gewoonlijk verstrekt de organisator van het evenement de details in de e-mail met de orderbevestiging of ze kunnen je een vervolgmail sturen met een link naar hun online evenement. Misschien wil je ook de evenementbeschrijving op Billetto lezen, waar een evenementorganisator moet beschrijven hoe hij online aan het evenement kan deelnemen. Voor meer informatie hierover, kun je hier lezen.

  • Wat is restitutiebescherming en waarom heb ik die nodig?

    Restitutiebescherming biedt je de zekerheid dat als onvoorziene en onvermijdelijke omstandigheden je mogelijkheid om een ​​evenement bij te wonen in de weg staan, je een restitutie kunt claimen. Voor meer informatie hierover kun je hier lezen.