skip to main content

Evenement afgelopen - Heb je dit evenement gemist?

Bekijk deze zelfgekozen favorieten!Scroll naar beneden voor meer informatie over eerdere evenementen.
Momentje...
 
 
Nearby events
Momentje...
 
 
Begivenheder af samme kind
Momentje...
 
 
Evenementen van hetzelfde type

Hvad er god professionel samtaleskik? Et uundværligt foredrag for dig, der arbejder med mennesker

event afgelopen

Hvad er god professionel samtaleskik? Et uundværligt foredrag for dig, der arbejder med mennesker

Vanaf Gratis

Locatie

Datum

18 Sep 2019 18:00 - 19:30

Beschrijving

Du fortjener at vide meget mere om, hvordan dine samtaler i PRAKSIS bedst skaber resultater, og hvordan du kan bruge dine samtaler som et fagligt værktøj, når du arbejder med mennesker. 

Alt for mange professionelle står alene, når de skal beslutte, hvordan deres samtaler skal foregå - og alt for ofte er der ikke viden nok til at træffe gode beslutninger.

Samtalen er et afgørende værktøj, når du arbejder med mennesker, og hverken du eller de mennesker, du arbejder med, kan være tjent med at du bare “gør noget”.

Du skal vide, hvad du gør og hvorfor!

Vid hvad du vil, og hvordan samtalen kan hjælpe dig!

I foredraget får du fokus på, hvordan du kan holde samtaler, der lader dig nå de mål, du sætter dig. Hvorfor er den gode professionelle samtale vigtig? Hvad ér en god samtale? Hvad skal den indeholde? Og hvordan sørger du for at være i stand til at holde den gode professionelle samtale?

I foredraget kommer vi også ind på, hvordan du bedst styrker andre menneskers indre motivation.

Foredragsholderen 

Engagementet i den gode professionelle samtale er helt i top hos Malene Akpuaka Brandt Andersen. Som foredragsholder, underviser og debattør helmer hun ikke, før de professionelle samtalers niveau er steget.

Malenes samtalebaggrund har hun fra sin praksis med samtaler og i høj grad også fra metoden Den Motiverende Samtale, som hun underviser i.

Hun er uddannet i folkesundhedsvidenskab men er allermest optaget af praksis. Derude hvor bare et lille ord kan gøre en forskel.

Malene leverer altid levende foredrag med inspiration og historier fra sit arbejdsliv som sagsbehandler, mentor, støttekontaktperson og underviser.

Deltagere ved foredraget/Målgruppe

  • Du arbejder med samtaler - både korte og lange.
  • Du har et mål med dine samtaler - du ønsker at ændre noget (det kan fx være at skabe tryghed, motivation, compliance eller ændring hos mennesket du taler med).
  • Du kan være leder, sygeplejerske, lærer, læge, sagsbehandler, socialrådgiver, pædagog, misbrugsbehandler, sosu og meget, meget mere.
  • Du ønsker at blive endnu mere bevidst om, hvordan du bedst bruger dine samtaler effektivt.

Læs mere om Motikons arbejde her: www.motikon.dk

(Hør foredraget i Vejle: https://billetto.dk/e/hvad-er-...)

Organisator

God professionel samtaleskik Samtalen er et allestedsnærværende værktøj, når I arbejder med mennesker. Det er afgørende vigtigt, at I tager samtalen alvorligt som fagligt værktøj, og at I sikrer et fokus på samtalekompetencer. Til et foredrag med Motikon får I inspiration, provokation og værktøjer til at sikre fagligheden i jeres samtaler. Foredraget kan I bruge som udgangspunkt for en større debat på arbejdspladsen eller i netværket, eller I kan bruge det som inspiration til den enkelte medarbejder. Motikon tilbyder flere forskellige foredrag og workshops, som kredser om emnet den gode professionelle samtale. Læs med nedenfor og bliv inspireret. Book på 40264284.

Locatie

Køge Bibliotek Køge Bibliotek, Kirkestræde 18, 4600 Køge

FAQ

  • Ik heb mijn ticket niet via e-mail ontvangen. Wat moet ik nu doen?

    Het eerste wat je moet doen is je spam/junk filters en inboxen controleren. Je tickets werden verzonden als een bijlage en kunnen door sommige e-maildiensten als spam worden beschouwd. Als alternatief kun je altijd je tickets vinden in je Billetto account dat je kunt openen in de browsers of de speciale Billetto app. Voor meer informatie raadpleeg, .

  • Ik wil mijn ticket annuleren en mijn geld terugkrijgen. Wat moet ik doen?

    De goedkeuring van terugbetalingen is de beslissing van de organisator van het evenement, en je dient contact op te nemen met de organisator van het evenement om te bespreken welke opties voor jou beschikbaar zijn. Om in contact te komen met de organisator van het evenement, hoef je alleen maar te antwoorden op de bevestigingsmail van je bestelling of het formulier "Contact opnemen met organisator" op het profiel van de organisator te gebruiken. Voor meer informatie, raadpleeg de gids, hier.

  • Ik heb me ingeschreven op de wachtlijst, wat gebeurt er nu?

    Als er meer kaarten beschikbaar komen wordt je op de hoogte gesteld (via email), samen met de anderen die op de lijst staan. Kopen van de kaarten is op een first-come first-serve manier. Voor meer informatie kun je hier lezen.

  • Waar vind ik een link naar een online evenement?

    Controleer je orderbevestigingspagina of orderbevestigingsmail. Gewoonlijk verstrekt de organisator van het evenement de details in de e-mail met de orderbevestiging of ze kunnen je een vervolgmail sturen met een link naar hun online evenement. Misschien wil je ook de evenementbeschrijving op Billetto lezen, waar een evenementorganisator moet beschrijven hoe hij online aan het evenement kan deelnemen. Voor meer informatie hierover, kun je hier lezen.

  • Wat is restitutiebescherming en waarom heb ik die nodig?

    Restitutiebescherming biedt je de zekerheid dat als onvoorziene en onvermijdelijke omstandigheden je mogelijkheid om een ​​evenement bij te wonen in de weg staan, je een restitutie kunt claimen. Voor meer informatie hierover kun je hier lezen.