Zum Hauptinhalt springen

Veranstaltung beendet - Haben Sie diese Veranstaltung verpasst?

Sehen Sie sich diese handverlesene Auswahl an!Für Details zu vergangenen Veranstaltungen scrollen Sie einfach nach unten.
Laden...
 
 
Nearby events
Laden...
 
 
Begivenheder af samme kind
Laden...
 
 
Ereignisse desselben Typs

Hvordan kan en webshop booste dit salg?

Veranstaltung beendet

Hvordan kan en webshop booste dit salg?

Von Kostenlos

Ort

Datum

23. Oktober 2019, 18:00 Uhr - 21:00

Beschreibung

Netværksmøde for detailhandlen

Vælg det rigtige webshopsystem og giv din webshop et boost med hjælp fra det nordjyske reklamebureau Skarpt.

Netværksmødet for Rebild Kommunes detailvirksomheder har denne gang fokus på webshop, og hvordan vi kan booste vores salg som følge heraf. 

På de tidligere netværksmøder har vi fået viden om, hvad kunderne forventer af detailhandlen.
Kunderne har en forventning om, at detailhandlen kender dem, tilbyder en personlig oplevelse, engagerer sig i dem – og desuden at det altid er let at shoppe. Det betyder at den fysiske butik og e-handlen/online kommunikation smelter mere og mere sammen.

Oplægsholderen er denne gang Morten Andersen fra reklamebureauet Skarpt, som i sit oplæg vil komme ind på, hvorfor de gode “gammeldags” salgsteknikker og kundeforståelsen stadigvæk har en afgørende rolle i en fuldkommen digital verden - og ikke mindst hvordan disse implementeres digitalt.

Derudover vil Morten præsentere nogle af de mest kendte webshopsystemer, og fortælle om hvordan du vælger det rigtige system til netop din virksomhed.

NB! Medbring jeres egen computer, for I kommer i arbejdstøjet.

Målgruppe: Netværksmødet er både for virksomhedsejere, ledere og medarbejdere indenfor detailbranchen i Rebild Kommune 

Program:
Kl. 18.00 Velkommen & spisning
Kl. 18.45 Hvordan kan en webshop booste dit salg v. Morten Andersen, Skarpt Design
Kl. 19.45 Pause & networking
Kl. 19.05 Fortsat: Hvordan kan en webshop booste dit salg
Kl. 20.50 Intro til næste netværksmøde
Kl. 21.00 Tak for idag


Baggrund for dannelse af Detailnetværk Rebild 
Den fysiske detailhandel i de mindre byer er udfordret fra mange forskellige kanter, og det kan have stor betydning for butikkens eksistens. Større indkøbscentre, stigende nethandel, ændring i forbrugernes købsmønstre, større forventninger til kundeoplevelsen og udviklingen af den digitale teknologi er med til at stille større krav til din butik.  

I Rebild Kommune er detailbranchen sat på agendaen, hvilket betyder at der vil blive sat fokus på, hvordan butikker i alle byer i kommunen kan vækste, udvikler sig og via netværk styrke kompetencer. Og vigtigste af alt, hvordan kan netværk være med til at styrke din butik. 

I Rebild Kommune mener vi, at en sund og velfungerende detailhandel i bybilledet har en stor betydning for byens fremadrettet potentiale, da denne kan være med til at skabe vækst, nye arbejdspladser, styrke fællesskabsfølelsen og øge befolkningstilvæksten. Og derfor er dette netværket, Detailnetværk Rebild, stablet på benene. Det er gratis for alle aktører i service- og detailbranchen i hele Rebild Kommune. 

Vil du vide mere om netværket, eller har du andre spørgsmål? 

Kontakt
Birgitte Frost Larsen
Business Rebild
Tel. 2338 0517
Mail: bfla@rebild.dk

Veranstalter

Eventsort

Business Park Nord Business Park Nord, Østre Alle 6, 9530 Støvring

FAQ

  • Ich habe mein Ticket nicht per Mail erhalten. Was soll ich tun?

    Das erste was zu tun ist, ist dein Spam/Junk Filter und deine Inbox zu überprüfen. Deine Tickets wurden als Anhang verschickt und können von manchen Email-Diensten als Spam markiert werden. Alternativ kannst du deine Tickets immer in deinem Billetto-Account finden, welcher über einen Browser oder die Billetto-App verfügbar ist. Für mehr Hilfe damit, hier lesen.

  • Ich möchte meine Tickets stornieren und eine Erstattung erhalten. Was soll ich tun?

    Die Genehmigung einer Erstattung erfolgt ausschließlich durch Beurteilung des Veranstalters. Du solltest sie kontaktieren, um herauszufinden welche Möglichkeiten dir zur Verfügung stehen. Um dich mit einem Eventveranstalter in Verbindung zu setzen, antworte einfach auf die Bestätigungsemail oder nutze das "Veranstalter kontaktieren" Formular auf ihrem Profil. Für mehr Hilfe damit, hier lesen.

  • Ich habe mich auf der Warteliste registriert, was passiert nun?

    Falls mehr Tickets verfügbar werden, wirst du benachrichtigt (per Email), sowie andere der Liste beigetreten sind. Käufe finden auf einer First-come-first-serve Basis statt. Für mehr Information, hier lesen.

  • Wo finde ich den Link zu einem Online-Event?

    Sieh auf der Bestätigungsseite oder in deiner Bestätigungsmail nach. Normalerweise teilt der Veranstalter die Details in der Bestätigungsmail mit oder er könnte dir eine Follow-up-Mail mit einem Link zum Online-Event zukommen lassen. Du könntest eventuell auch die Eventbeschreibung aus Billetto durchlesen, wo Veranstalter beschreiben sollten,wie man dem Event online beitritt. Für mehr Info, hier lesen.

  • Was ist Erstattungsschutz und wieso brauche ich ihn?

    Erstattungsschutz sichert dich ab, falls unvorhergesehene und unumgängliche Umstände dich daran hindern, am Event teilzunehmen. Für mehr Info, hier lesen.