skip to main content

Evenement afgelopen - Heb je dit evenement gemist?

Bekijk deze zelfgekozen favorieten!Scroll naar beneden voor meer informatie over eerdere evenementen.
Momentje...
 
 
Nearby events
Momentje...
 
 
Begivenheder af samme kind
Momentje...
 
 
Evenementen van hetzelfde type

Ingen investering - ingen småkager ... Så hvordan får du solide afkast?

event afgelopen

Ingen investering - ingen småkager ... Så hvordan får du solide afkast?

Vanaf 243,75 DKK

Locatie

Datum

30 Aug 2019 09:00 - 11:00

Beschrijving

Vi ved det jo godt. Der skal investeres i virksomheden, hvis vi vil have et afkast.

Spørgsmålet er bare, hvor og hvordan, der skal der investeres. Hvordan du finder frem til, hvor du får det bedste afkast.

Er det en investering i produktionsapparatet, der vil give dig en fornuftig overskudsgrad eller er der flere penge at hente ved at digitalisere de interne processer? Er det produktudviklingen, der halter bagefter? Eller kan vi med fordel investere i nye markeder?

Sådan sikrer du solide afkast
Vi møder en del ejerledere, der ikke er sikre på, om deres virksomhed overlever; ejerledere, som har lavet seriøse beregninger på, hvor lang tid virksomheden kan overleve med den nuværende nedgang i omsætningen. I stedet for at investere i virksomheden. Det synes vi, er en ærgerlig udvikling. Vi mener også, at det er en udvikling, der kan vendes, og inviterer dig nu til videndeling under overskriften ”Sådan navigerer du i markedet og sikrer, at langsigtede investeringer giver solide afkast”.

Kendetegn ved risikovillige virksomheder
Oplægget den 30. august vil være en kombination af praktiske eksempler fra den virkelige verden og debat om kendetegn ved risikovillige virksomheder. Oplægsholderen er Henrik Følbæk Nielsen, som er professionelt bestyrelsesmedlem, og som med en baggrund fra den finansielle verden og mange år som direktør, har hjulpet mange ejerledede virksomheder med at finde vejen til vækst.

Velkommen til videndeling og netværk hos H52a.

Om Kreativ Kaffe - business briefing anno 2019
Kreativ Kaffe er et koncept, der har eksisteret siden 2014 med det formål at fremme videndeling for dem, der ønsker at arbejde professionelt med salg, markedsføring og forretningsudvikling. I 2019 tager vi Kreativ Kaffe til et nyt niveau, når vi introducerer ”Kreativ Kaffe – business briefing”.

Formålet er stadig at fremme videndeling, og det nye er, at vi målretter indholdet til den nysgerrige leder. Har du således ansvar for virksomhedens salg, forretningsudvikling eller kommunikation, og for at skabe resultater i en evig foranderlig verden, vil du givetvis have gavn af at deltage i Kreativ Kaffe – business briefing.

Konceptet
Vi starter kl. 9 og slutter senest kl. 11. Formiddagen vil være en kombination af oplæg, gruppediskussioner og netværk. Vi sørger for kaffe og croissanter, så du skal blot møde op. Tilmelding er dog nødvendig, og det koster kr. 195,- (ex. moms) at deltage pr. gang. Der afholdes typisk 8-10 briefings om året.

Er det noget for mig?
Hvis du arbejder med salg, forretningsudvikling eller kommunikation, vil du uden tvivl få både brugbare fif og gode refleksioner med hjem.

Foredraget afholdes hos H52a i Helsingørsgade 52A, Hillerød.

Bekræftelse på din tilmelding
Når du køber billet her på Billetto, modtager du en bekræftelse på dit køb. Derudover vil du modtage en bekræftelse fra ActOn-CPH ca. 1 en uge før vi ses.

Locatie

Helsingørsgade 52A, 3400 Hillerød

FAQ

  • Ik heb mijn ticket niet via e-mail ontvangen. Wat moet ik nu doen?

    Het eerste wat je moet doen is je spam/junk filters en inboxen controleren. Je tickets werden verzonden als een bijlage en kunnen door sommige e-maildiensten als spam worden beschouwd. Als alternatief kun je altijd je tickets vinden in je Billetto account dat je kunt openen in de browsers of de speciale Billetto app. Voor meer informatie raadpleeg, .

  • Ik wil mijn ticket annuleren en mijn geld terugkrijgen. Wat moet ik doen?

    De goedkeuring van terugbetalingen is de beslissing van de organisator van het evenement, en je dient contact op te nemen met de organisator van het evenement om te bespreken welke opties voor jou beschikbaar zijn. Om in contact te komen met de organisator van het evenement, hoef je alleen maar te antwoorden op de bevestigingsmail van je bestelling of het formulier "Contact opnemen met organisator" op het profiel van de organisator te gebruiken. Voor meer informatie, raadpleeg de gids, hier.

  • Ik heb me ingeschreven op de wachtlijst, wat gebeurt er nu?

    Als er meer kaarten beschikbaar komen wordt je op de hoogte gesteld (via email), samen met de anderen die op de lijst staan. Kopen van de kaarten is op een first-come first-serve manier. Voor meer informatie kun je hier lezen.

  • Waar vind ik een link naar een online evenement?

    Controleer je orderbevestigingspagina of orderbevestigingsmail. Gewoonlijk verstrekt de organisator van het evenement de details in de e-mail met de orderbevestiging of ze kunnen je een vervolgmail sturen met een link naar hun online evenement. Misschien wil je ook de evenementbeschrijving op Billetto lezen, waar een evenementorganisator moet beschrijven hoe hij online aan het evenement kan deelnemen. Voor meer informatie hierover, kun je hier lezen.

  • Wat is restitutiebescherming en waarom heb ik die nodig?

    Restitutiebescherming biedt je de zekerheid dat als onvoorziene en onvermijdelijke omstandigheden je mogelijkheid om een ​​evenement bij te wonen in de weg staan, je een restitutie kunt claimen. Voor meer informatie hierover kun je hier lezen.