skip to main content

L'événement est terminé - Vous avez manqué cet événement ?

Jetez un coup d'œil à ces prochains projets triés sur le volet !Pour plus d'informations sur les événements passés, faites défiler la page.
Chargement...
 
 
Nearby events
Chargement...
 
 
Les avantages d'un même type de produit
Chargement...
 
 
Événements du même type

Lederskab & Zen - 3 workshops i januar, februar og marts

événement terminé

Lederskab & Zen - 3 workshops i januar, februar og marts

De DKK 895,00

Emplacement

Date

16 Jan 2020 14:00 - 17:00

Description

Lederskab & Zen

Værens- & handlekraft i dit personlige & faglige lederskab

”Den eneste ro du finder på bjergets top, er den du selv har bragt med derop”.                                                                                                     
Indhold:

"Lederskab & Zen", er tre intensive workshops af 3 timer per gang, hvor Zen meditation & filosofi, byder dig på nye vinkler til såvel dit personlige som faglige lederskab.

Zen meditation & filosofi, udfordrer vores vanetænkning og handlevaner og opleves af mange som en vej til dybere selvindsigt med større klarhed over sine sande værdier, potentialer og højere formål med sit lederskab - og liv i det hele taget.

De enkelte workshops byder på forskellige meditationer, oplæg, dialog og refleksion over dit personlige og faglige lederskab.

Du kan deltage i en enkelt workshop eller med fordel i dem alle som et samlet forløb, hvor du imellem mødegangene arbejder med meditationsøvelser hjemme.

Det er den kontinuerlige træning i en kombination af gentagelser og ny inspiration, der sikrer et vedvarende udbytte over tid. Til din træning hjemme modtager du mp3 filer med indtalte guidede meditationer.

Du introduceres til hvordan Zen meditation & filosofi udvikler bl.a.:

  • Selvberoelse, selvaccept og selvindsigt.
  • Værens- og handlekraft, og evnen til at stå vågent og roligt under forandringer og håndtere uvished og dilemmaer med en rationel respons.
  • Evnen til empatisk og autentisk klarhed i mødet med andre mennesker.
  • Evnen til at kommunikere med sandhed, venlighed og nødvendighed.
  • Indre helhed og balance, som et ”indre ståsted” du kan lede og leve ud fra.

Målgruppe:

Ledere, chefer, mellemledere og andre med interesse for ledelse af sig selv og andre. Deltagere kan også være andre der arbejder konsulativt med ledelse, f.eks. konsulenter, lærere, coaches, undervisere og HR specialister et

Tider og sted:

Onsdagene den 15. januar, 19. februar og 11. marts 2020.
Alle dage kl. 14:00-17:00 på Himmelbjerggården, Himmelbjergvej 11, 8680 Ry.

Pris:

Din særpris udgør kr. 895,- per workshop eller kr. 2.495,- for alle tre.
Du er velkommen til at invitere deltagere fra dit netværk med til sammen pris.

(Normalpris. 1395,- per workshop eller kr. 3.695,- for alle tre).
+ moms for momspligtige.

Tilmelding & betaling:

Har du brug for at få tilsendt faktura i stedet for at købe billet via linket, send mail til kontakt@heinrichjohansen.dk

Kontakt for spørgsmål:

Heinrich Birk Johansen på hj@heinrichjohansen.dk

Underviser Heinrich Birk Johansen har 25 års personlig og professionel erfaring med meditation i lederskabet og har undervist mere end 2000 ledere og ansatte på mere end 150 danske arbejdspladser igennem de seneste 15 år.

OBS:

Mød venligst op senest kl. 13:50 så du kan nå at lande inden vi starter kl.14:00.
Der vil være en ganske kort pause på 10 minutter i stilhed midtvejs i programmet.
(I tilfælde af afbud og udeblivelse refunderes købet ikke og kan ej heller ændres til andet arrangement).

Lieu

Himmelbjerggården Himmelbjergvej 11, 8680 Ry

FAQ (Foire Aux Questions)

  • Je n'ai pas reçu mon billet par e-mail. Que dois-je faire ?

    La première chose à faire est de vérifier vos filtres de spam et votre boîte mail. Vos billets ont été envoyés en tant que pièce jointe et peuvent être considérés comme spam par certains services de messagerie. Sinon, vous pouvez toujours trouver vos billets sur votre compte Billetto auquel vous pouvez accéder dans les navigateurs ou l'application Billetto. Pour plus d'aide à ce sujet, consultez ceci.

  • Je souhaite annuler mon billet et me faire rembourser. Que dois-je faire ?

    L'approbation des remboursements est entièrement décidée par l'organisateur de l'événement, et vous devez prendre contact avec lui pour discuter des options s'offrant à vous. Pour contacter l'organisateur de l'événement, il suffit de répondre à l'e-mail de confirmation de votre commande ou d'utiliser le formulaire "Contacter l'organisateur" sur le profil de l'organisateur. Pour plus d'aide à ce sujet, consultez ceci.

  • Je me suis inscrit sur une liste d'attente, que se passe-t-il désormais ?

    Si des billets supplémentaires sont disponibles, vous en serez informé (par e-mail) parmi les autres personnes qui se sont inscrites sur la liste. Les achats se font selon le principe du premier arrivé, premier servi. Pour plus d'informations, consultez ceci.

  • Où puis-je trouver un lien vers un événement en ligne ?

    Consultez la page de confirmation de votre commande ou l'e-mail de confirmation de votre commande. En général, l'organisateur de l'événement fournit les détails dans l'e-mail de confirmation de la commande ou il peut vous envoyer un e-mail de suivi avec un lien vers son événement en ligne. Vous pouvez également consulter la description de l'événement sur Billetto où l'organisateur de l'événement devrait décrire comment rejoindre l'événement en ligne. Pour plus d'informations à ce sujet, consultez ceci.

  • Qu'est-ce que la protection des remboursements et pourquoi en aurais-je besoin ?

    La protection contre les remboursements vous donne l'assurance qu'en cas de circonstances imprévues et inévitables vous empêchant d'assister à un événement, vous pourrez demander un remboursement. Pour plus d'informations à ce sujet, consultez ceci.