skip to main content

Evenement afgelopen - Heb je dit evenement gemist?

Bekijk deze zelfgekozen favorieten!Scroll naar beneden voor meer informatie over eerdere evenementen.
Momentje...
 
 
Nearby events
Momentje...
 
 
Begivenheder af samme kind
Momentje...
 
 
Evenementen van hetzelfde type

Morgenmøde for ledere: Lederskab i konflikter

event afgelopen

Morgenmøde for ledere: Lederskab i konflikter

Vanaf Gratis

Locatie

Datum

18 Mar 2020 09:00 - 11:00

Beschrijving

Destruktive konflikter resulterer ofte i dårlige trivselsmålinger, stress, sygefravær og manglende effektivitet. Omvendt resulterer konstruktive konflikter i nye og innovative løsninger, hvor både ledere og medarbejdere trives.

Som leder kommer man let under krydspres i konflikter. Det er lederen, der skal navigere og finde de konstruktive veje i konflikterne, der kan handle om alt fra arbejdstid, løn og trivsel til mål og organisatoriske forhold. Konflikter der samtidig udspiller sig i forskellige kontekster - mellem medarbejdere, i teams, mellem leder og medarbejder, i en ledergruppe eller i forhold til den overordnede ledelse.

På dette morgenmøde arbejder vi med de konflikter, lederen uundgåeligt møder.

Temaerne er:

- Konflikthåndtering på arbejdspladser – jura eller dialog?

- Psykologiske mekanismer i konflikter

- Konfliktadfærd på arbejdspladser

- Lederen som konfliktnavigatør

- Lederens brug af konfliktmæglerens værktøjer

Oplægsholder

Mie Marcussen, cand.merc.jur. og master i konfliktmægling, er indehaver af Marcussen & Company og leder af Konfliktnavigatøruddannelsen. Hendes primære arbejdsområde er konflikter på arbejdspladser, men hun har også mægler i nabostridigheder, byggesager, erhvervssager, sager for politiet mellem gerningsperson og offer osv. Mie er derudover ekstern lektor på Københavns og Syddansk Universitet, herunder på KU´s masteruddannelse i konfliktmægling. Tidligere har hun arbejdet 10 år som forhandler og rådgiver indenfor personalejura og personalesager, bl.a. 6 år i DI.

Praktisk

Vi serverer kaffe/te og en croissant ved ankomsten fra kl. 8.30, inden vi starter selve arrangementet kl. 9.00.

Da morgenmødet afholdes i samarbejde mellem en række organisationer, er det nødvendigt, at vi oplyser dit navn og arbejdssted til den arrangerende organisation. Dermed udveksler vi også oplysning om dit fagforeningsmedlemskab. Ved din tilmelding giver du tilladelse til, at vi kan udveksle disse oplysninger. Oplysningerne udveksles udelukkende med den arrangerende organisation og slettes af denne efter morgenmødet er afholdt. Du kan til enhver tid trække dit tilsagn tilbage i form af at framelde dig morgenmødet.

Målgruppe

Arrangementet er forbeholdt ledere, altså medlemmer, som har ledelsesansvar.

Det er gratis at deltage for medlemmer.

Møderækken er arrangeret af Forbundet Arkitekter og Designere i samarbejde med ATO (Ansatte Tandlægers Organisation), Dansk Journalistforbund, Dansk Psykolog Forening, Danske Scenografer, Den Danske Dyrlægeforening, DM (Dansk Magisterforening), Bibliotekarforbundet, Forbundet Kommunikation og Sprog, JA og Konstruktørforeningen.

Arkivfoto: Ulrik Jantzen

Locatie

Akademikertårnet Akademikertårnet, Lindevangs Alle 2, 2000 Frederiksberg

FAQ

  • Ik heb mijn ticket niet via e-mail ontvangen. Wat moet ik nu doen?

    Het eerste wat je moet doen is je spam/junk filters en inboxen controleren. Je tickets werden verzonden als een bijlage en kunnen door sommige e-maildiensten als spam worden beschouwd. Als alternatief kun je altijd je tickets vinden in je Billetto account dat je kunt openen in de browsers of de speciale Billetto app. Voor meer informatie raadpleeg, .

  • Ik wil mijn ticket annuleren en mijn geld terugkrijgen. Wat moet ik doen?

    De goedkeuring van terugbetalingen is de beslissing van de organisator van het evenement, en je dient contact op te nemen met de organisator van het evenement om te bespreken welke opties voor jou beschikbaar zijn. Om in contact te komen met de organisator van het evenement, hoef je alleen maar te antwoorden op de bevestigingsmail van je bestelling of het formulier "Contact opnemen met organisator" op het profiel van de organisator te gebruiken. Voor meer informatie, raadpleeg de gids, hier.

  • Ik heb me ingeschreven op de wachtlijst, wat gebeurt er nu?

    Als er meer kaarten beschikbaar komen wordt je op de hoogte gesteld (via email), samen met de anderen die op de lijst staan. Kopen van de kaarten is op een first-come first-serve manier. Voor meer informatie kun je hier lezen.

  • Waar vind ik een link naar een online evenement?

    Controleer je orderbevestigingspagina of orderbevestigingsmail. Gewoonlijk verstrekt de organisator van het evenement de details in de e-mail met de orderbevestiging of ze kunnen je een vervolgmail sturen met een link naar hun online evenement. Misschien wil je ook de evenementbeschrijving op Billetto lezen, waar een evenementorganisator moet beschrijven hoe hij online aan het evenement kan deelnemen. Voor meer informatie hierover, kun je hier lezen.

  • Wat is restitutiebescherming en waarom heb ik die nodig?

    Restitutiebescherming biedt je de zekerheid dat als onvoorziene en onvermijdelijke omstandigheden je mogelijkheid om een ​​evenement bij te wonen in de weg staan, je een restitutie kunt claimen. Voor meer informatie hierover kun je hier lezen.