Zum Hauptinhalt springen

Veranstaltung beendet - Haben Sie diese Veranstaltung verpasst?

Sehen Sie sich diese handverlesene Auswahl an!Für Details zu vergangenen Veranstaltungen scrollen Sie einfach nach unten.
Laden...
 
 
Nearby events
Laden...
 
 
Begivenheder af samme kind
Laden...
 
 
Ereignisse desselben Typs

Netværksmøde og Instagram oplæg inkl. mini-workshop

Veranstaltung abgesagt

Netværksmøde og Instagram oplæg inkl. mini-workshop

Von 75,00 DKK

Ort

Datum

31. Oktober 2019, 08:30 Uhr - 11:30

Beschreibung

Netværksmøde og mini-workshop med fokus på at bruge Instagram i din business

Flere og flere brands/virksomheder får en businessprofil på Instagram, som et supplement til de salgskanaler, som virksomhederne allerede benytter.

Hvorfor? Fordi mere end 1 mia. bruger mediet til inspiration og søgning efter produkter.

Det betyder, at Instagram i 2019/2020 er et af de bedste steder at markedsføre sit brand online, skabe loyale følgere samt opbygge et fællesskab, som supporterer dig og din forretning.

Deltag på Instagram mini-workshop, hvor vi berører følgende emner:

  • Hvorfor markedsføre din virksomhed på Instagram
  • Din Instagram profil – er den sat rigtigt op?
  • Hvad er et godt opslag (billeder og tekst)
  • Kort om hashtags (søgeord)
  • Instagram Stories (kort introduktion)

Efter oplægget kan du arbejde med nogle af de emner, som vi har været igennem.

Bemærk! Det er en god idé, at du har lavet et par opslag eller har et par ideer til opslag inden workshoppen. Tag gerne et par nye/relevante billeder med på din smartphone. Har du ikke en Instagram businessprofil, kom alligevel. Du får masser af inspiration til at komme i gang med markedsføringen på Instagram.

Vi arbejder udelukkende med Instagram på smartphone/tablet.

Underviser er Anne-Louise Johnsen fra Saabo Kommunikation. Anne-Louise har, siden 2015, afholdt kurser samt workshops i brugen af sociale medier som markedsføringskanaler. Derudover arbejder Anne-Louise som social media manager for små og mellemstore virksomheder. Se mere på www.saabokom.dk.

Dagens program:

08.30 - Vi mødes i Balsalen til lidt morgenmad og netværk
09.00 - Anne-Louise holder 1 times oplæg om Instagram

10.00 - Vi arbejder i mindre netværksgrupper hvor vi kan hjælpe hinanden, og sparre, mens Anne-Louise også kan bistå med gode råd og ideer

11.20 - Vi runder af og præsenterer kort næste måneds tema


Tag din smartphone/tablet eller papir og noget at skrive med, med, alt efter hvordan du arbejde

bedst, da vi hver især skal arbejde med vores Instagram virksomhedsprofiler. Alt dette koster dig

kun en sølle 75 kr. (+gebyr), som går til at dække udgifterne til lokale og forplejning. 

Der er maks. plads til 20 deltagere på dagen.

Veranstalter

Jeg hedder Diana Lund og er igang med at skrive en bog til pårørende til langvarig alvorlig sygdom. Sam pårørende har vi en tendens til at glemme os selv, og sætte os selv i sidste række - Det vil jeg gerne være med til at lave om på.

Eventsort

Balsalen Balsalen, Frederiksgade 12-14, 8000 Aarhus

FAQ

  • Ich habe mein Ticket nicht per Mail erhalten. Was soll ich tun?

    Das erste was zu tun ist, ist dein Spam/Junk Filter und deine Inbox zu überprüfen. Deine Tickets wurden als Anhang verschickt und können von manchen Email-Diensten als Spam markiert werden. Alternativ kannst du deine Tickets immer in deinem Billetto-Account finden, welcher über einen Browser oder die Billetto-App verfügbar ist. Für mehr Hilfe damit, hier lesen.

  • Ich möchte meine Tickets stornieren und eine Erstattung erhalten. Was soll ich tun?

    Die Genehmigung einer Erstattung erfolgt ausschließlich durch Beurteilung des Veranstalters. Du solltest sie kontaktieren, um herauszufinden welche Möglichkeiten dir zur Verfügung stehen. Um dich mit einem Eventveranstalter in Verbindung zu setzen, antworte einfach auf die Bestätigungsemail oder nutze das "Veranstalter kontaktieren" Formular auf ihrem Profil. Für mehr Hilfe damit, hier lesen.

  • Ich habe mich auf der Warteliste registriert, was passiert nun?

    Falls mehr Tickets verfügbar werden, wirst du benachrichtigt (per Email), sowie andere der Liste beigetreten sind. Käufe finden auf einer First-come-first-serve Basis statt. Für mehr Information, hier lesen.

  • Wo finde ich den Link zu einem Online-Event?

    Sieh auf der Bestätigungsseite oder in deiner Bestätigungsmail nach. Normalerweise teilt der Veranstalter die Details in der Bestätigungsmail mit oder er könnte dir eine Follow-up-Mail mit einem Link zum Online-Event zukommen lassen. Du könntest eventuell auch die Eventbeschreibung aus Billetto durchlesen, wo Veranstalter beschreiben sollten,wie man dem Event online beitritt. Für mehr Info, hier lesen.

  • Was ist Erstattungsschutz und wieso brauche ich ihn?

    Erstattungsschutz sichert dich ab, falls unvorhergesehene und unumgängliche Umstände dich daran hindern, am Event teilzunehmen. Für mehr Info, hier lesen.